Καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία στρέφεται προς την ηλεκτροκίνηση λόγω των όλο και πιο αυστηρών κανονισμών για τις εκπομπές ρύπων, οι κινητήρες ντίζελ είναι οι πιο ευάλωτοι στον παραγκωνισμό. Τελευταίο παράδειγμα η Hyundai.

Το επακόλουθο του dieselgate της Volkswagen επιτάχυνε τη «δαιμονοποίηση» των κινητήρων diesel και ενώ είναι ακόμα ψηλά σε πωλήσεις στην Ευρώπη, τα στοιχεία δείχνουν ότι τα υβριδικά και τα EV είναι πλέον πιο δημοφιλή από τα ντίζελ. Για αυτούς τους λόγους, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η Hyundai αποφάσισε να εγκαταλείψει την ανάπτυξη νέων κινητήρων ντίζελ.

Σύμφωνα με την κορεατική JoongAng Daily η Hyundai σταμάτησε την ανάπτυξη κινητήρων ντίζελ το δεύτερο εξάμηνο του 2020. Κι ενώ οι κινητήρες επόμενης γενιάς δεν έχουν ακόμη ξεκινήσει την εξέλιξή τους, οι τρέχοντες πετρελαιοκινητήρες απλά θα ανανεωθούν τα επόμενα χρόνια. Όσον αφορά τους βενζινοκινητήρες, αυτοί παραμένουν στο προσκήνιο λαμβάνοντας υπόψη ότι η Hyundai θα χρησιμοποιεί υβριδικά και plug-in υβριδικά για πολλά ακόμη χρόνια.

Οι κανονισμοί Euro 7 αναμένεται να τεθούν σε ισχύ έως τα μέσα της δεκαετίας, οπότε όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες που πωλούν αυτοκίνητα στη Γηραιά Ήπειρο βρίσκονται σε παρόμοια θέση. Η Hyundai έχει δεσμευτεί να διαθέσει 23 πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα έως το 2025, με το Ioniq 5 να κάνει το ντεμπούτο του τον επόμενο μήνα για να σηματοδοτήσει το νέο κύμα αμιγώς EV.

Ρεπορτάζ από το Car and Driver

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Bigpost.gr

Ακολουθήστε το Bigpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Κάνε Like στη σελίδα μας στο facebook