Ηλεκτρικό αυτοκίνητο: Οι Κινέζοι το στέλνουν Ευρώπη με αυτονομία 1.000 χλμ.
Η εταιρεία που έχει αναλάβει την κατασκευή της μπαταρίας υποστηρίζει πως η πλήρης φόρτιση της τελευταίας δεν απαιτεί περισσότερα από 10 λεπτά. Έτοιμο για να λανσαριστεί ταυτόχρονα σε όλο τον κόσμο και στην Ελλάδα!
Τα «ρέστα» τους παίζουν οι Κινέζοι προκειμένου να επιβιώσουν στην αρένα της ηλεκτροκίνησης. Ειδικότερα, έχουν επιστρατεύσει όλες τους τις δυνάμεις, κατασκευάζοντας ένα ηλεκτρικό μοντέλο το οποίο λέγεται πως εφοδιάζεται με 1.000 χλμ. αυτονομίας.
Οι συγκεκριμένες μεγαλεπήβολες βλέψεις κυοφορούνται από την κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία “Nio”, η οποία… καυχιέται πως εφοδιάζει το νέο σεντάν μοντέλο της -υπό την ονομασία “ET7” – με 1.000 χλμ. αυτονομίας (βάσει NEDC), διαθέσιμα με μία μόλις φόρτιση.
To σεντάν τροφοδοτείται από δύο ηλεκτρικά μοτέρ (ένα σε κάθε άξονα) τα οποία παράγουν συνδυαστικά 652 ίππους και 850 Nm ροπής, επιτρέποντάς του να επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε μόλις 3,9 sec.
Παράλληλα, για την επίτευξη της εν λόγω αυτονομίας έχει ενσωματωθεί μια μπαταρία χωρητικότητας 150 kWh.
Η Nio, σύμφωνα με άρτια ενημερωμένες πηγές, έχει στραφεί στη διεθνούς φήμης εταιρεία κατασκευής μπαταριών, Contemporary Amperex Technology (CATL), η οποία, όπως δήλωσαν εκπρόσωποί της σε πρόσφατη συνέντευξη Τύπου στο Πεκίνο, βρίσκεται στο στάδιο της ανάπτυξης μπαταριών με στερεού τύπου ηλεκτρολύτες (solid state) με δυνατότητα πλήρους φόρτισης εντός 10 λεπτών.
Το εγχείρημα της δημιουργίας ενός κινεζικού ηλεκτρικού με δυνατότητα διάνυσης 1.000 χλμ. αυτονομίας, διενεργείται στον απόηχο του ξεσπάσματος ενός μεγάλου κύματος παραπόνων που αφορούν την αυτονομία των μοντέλων σχετικής τεχνολογίας.
Ειδικότερα, κατά τους προηγούμενος μήνες, όταν η Κίνα βρέθηκε στη δίνη ενός ιδιαίτερα ισχυρού χειμώνα, πολλοί κάτοχοι ηλεκτρικών ξεσπάθωσαν, αναφέροντας πως η αυτονομία που «έδιναν» οι κατασκευαστές έπεφτε στο μισό, εφόσον ενεργοποιούσαν τη θέρμανση.
Επιφυλακτική η επιστημονική κοινότητα
Όσον αφορά τις πιθανότητες να καρποφορήσει το πρότζεκτ, πολλοί είναι αυτοί που παρουσιάζονται επιφυλακτικοί, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τον Ouyang Minggao, μέλος της Κινεζικής Ακαδημίας Επιστημών. «Αν κάποιος υποστηρίξει πως το αυτοκίνητό μπορεί να διανύσει 1.000 χλμ. με μία φόρτιση, και πως είναι, ταυτόχρονα, απόλυτα ασφαλές και προσιτό, κανείς δεν θα τον πιστέψει. Αυτά τα πράγματα δεν μπορούν να επιτευχθούν στις μέρες μας», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Οι επικριτές εγείρουν ερωτήματα αναφορικά με το κατά πόσο ασφαλείς θα είναι οι εν λόγω μπαταρίες, υπογραμμίζοντας πως πρέπει να εκμηδενιστούν οι πιθανότητες πρόκλησης φωτιάς σε περίπτωση ενός βραχυκυκλώματος.
Αναφορικά, τέλος, με την τιμή εκκίνησης του μοντέλου, αυτή θα αντιστοιχεί σε 69.127 δολάρια (γύρω στα 58.000 ευρώ χωρίς τις όποιες επιδοτήσεις) ενώ το μοντέλο θα πωλείται (από το 2022) μόνο διαδικτυακά -και στην Ελλάδα…
newsauto.gr
Ολες οι Ειδήσεις
- Καρυστιανού: Δόλιο χτύπημα της κυβέρνησης – Έφοδος του ΣΔΟΕ στα γραφεία του Συλλόγου Θυμάτων Τεμπών
- Γαλάτσι: Πάρτι με ηλεκτρονική μουσική στα σκαλιά εκκλησίας – «Το συγκεκριμένο street party γίνεται για 4η χρονιά, παρεξηγήθηκε ο ακροδεξιός Πλεύρης», λέει ο Χάρης Δούκας (βίντεο)
- ΟΠΕΚΕΠΕ: Για παράνομες επιδοτήσεις άνω των 120.000 ευρώ ελέγχεται ο αγροτοσυνδικαλιστής των Μαλγάρων Κωνσταντίνος Ανεστίδης
- Η Έλενα Παπαρίζου επέστρεψε στο «The Voice of Greece» – «Είμαι καλά, είμαι πίσω» – Δείτε το βίντεο
- Φοινικούντα: «Πίσω από τη διπλή δολοφονία κρύβονται και άλλοι από το οικογενειακό περιβάλλον», λέει η ανιψιά του ιδιοκτήτη του κάμπινγκ (βίντεο)
- Μητσοτάκης σε αγρότες: «Είμαστε ανοιχτοί στον διάλογο, αλλά όχι στο παράλογο – Στείρα η άρνηση τους – Ας σκεφτούν την πατρίδα»
- Ολυμπιακός – Κηφισιά 1-1: Δεύτερη σερί ισοπαλία και σε κίνδυνο η πρώτη θέση για τους Πειραιώτες
- H «Καθημερινή της Κυριακής»
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Bigpost.gr
Ακολουθήστε το Bigpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Κάνε Like στη σελίδα μας στο facebook