Λίγο μετά τις 15:00 το μεσημέρι ο επιθεωρητής του ΟΣΕ πέρασε το κατώφλι του Εφέτη ανακριτή και ακόμη απολογείται για την σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη.

Σε ένα υπόμνημα 80 σελίδων, σύμφωνα με το MEGA, υποστηρίζει πως πράγματι εκείνος ήταν που έβγαλε τις βάρδιες, αλλά σε καμία περίπτωση δεν ευθύνεται ούτε για το γεγονός πως δύο από τους τρεις σταθμάρχες έφυγαν νωρίτερα από το πόστο τους, ούτε όμως και για την επαγγελματική τους κατάρτιση.

Μάλιστα αναφέρει πως ο ίδιος προτείνει το πρόγραμμα των βαρδιών, αλλά την τελική έγκριση την είχε ο διευθυντής κυκλοφορίας, που σκοτώθηκε πρόσφατα σε τροχαίο στο Λαγονήσι.

«Εγώ προτείνω τις βάρδιες και ο διευθυντής κυκλοφορίας τις εγκρίνει. Από εκεί και πέρα την ευθύνη την έχει αυτός που φρόντισε να υπάρχουν περισσότερα άτομα στη βάρδια ή αυτός που έφυγε νωρίτερα από το πόστο του;», φέρεται να υποστηρίζει στην απολογία του ο επιθεωρητής του ΟΣΕ.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο επιθεωρητής ρίχνει το μπαλάκι των ευθυνών και στον Γιώργο Ζήνδρο, τον σταθμάρχη του Παλαιοφάρσαλου, καθώς όπως υποστηρίζει είχε ευθύνη να ενημερώσει τους συναδέλφους του στη Λάρισα ότι το Intercity 62 είχε 1 ώρα καθυστέρηση.

«Δηλαδή σε κάθε καθυστέρηση θα ενημερώνουμε τον προϊστάμενο δηλαδή; Όχι, όχι, όχι. Κοιτάει από πού να πιαστεί αυτός, κατάλαβες…», δήλωσε από την πλευρά ο σταθμάρχης Παλαιοφάρσαλων, σύμφωνα με το MEGA .

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Bigpost.gr

Ακολουθήστε το Bigpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Κάνε Like στη σελίδα μας στο facebook