Πολύ βατά, αναμενόμενα, διατυπωμένα με σαφήνεια και ξεκάθαρα είναι τα πρώτα σχόλια από τους εκπαιδευτικούς για τα προς εξέταση θέματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων στην Νεοελληνική Γλώσσα - Λογοτεχνία.

«Πρεμιέρα» έκαναν σήμερα οι Πανελλαδικές Εξετάσεις 2022 για τα Γενικά Λύκεια (ΓΕΛ), με το υπουργείο Παιδείας να ανακοινώνει τα θέματα για το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας Γενικής Παιδείας (έκθεση) λίγο μετά τις 10.00 το πρωί της Παρασκευής (3/6).

Η ιστορία και οι ιστορικές γνώσεις ήταν το σημερινό θέμα της Έκθεσης, ενώ στη Λογοτεχνία έπεσε πεζό κείμενο και όχι ποίημα.

Για να δείτε τα θέματα του μαθήματος «ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ» πατήστε ΕΔΩ.

Η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος είναι τρεις ώρες. Υπενθυμίζεται, ότι κατά τη διάρκεια των εξετάσεων, εξεταζόμενοι και εξεταστές πρέπει να φορούν την προστατευτική μάσκα.
Μετά από τη σημερινή εξέταση, οι υποψήφιοι θα εξεταστούν τη Δευτέρα 6 Ιουνίου στα Αρχαία Ελληνικά, στα Μαθηματικά και στη Βιολογία.

Οι Πανελλαδικές ολοκληρώνονται στις 10 Ιουνίου για τους μαθητές των ΓΕΛ και στις 17 Ιουνίου για τους μαθητές των ΕΠΑΛ. Τα Ειδικά Μαθήματα θα εξεταστούν 18-30 Ιουνίου.

Αναλυτικά, το πρόγραμμα για τα ημερήσια και εσπερινά ΓΕΛ:

Παρασκευή 3/6: Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία Γενικής Παιδείας

Δευτέρα 6/6: Αρχαία Ελληνικά (Ο.Π. Ανθρωπιστικών Σπουδών), Μαθηματικά (Ο.Π. Θετικών Σπουδών + Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής), Βιολογία (Ο.Π. Σπουδών Υγείας)

Τετάρτη 8/6: Λατινικά (Ο.Π. Ανθρωπιστικών Σπουδών), Πληροφορική (Ο.Π. Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής), Χημεία (Ο.Π. Θετικών Σπουδών + Σπουδών Υγείας)

Παρασκευή 10/6: Ιστορία (Ο.Π. Ανθρωπιστικών Σπουδών), Οικονομία (Ο.Π. Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής), Φυσική (Ο.Π. Θετικών Σπουδών + Σπουδών Υγείας).

«Πολύ βατά και αναμενόμενα τα θέματα», τα πρώτα σχόλια των εκπαιδευτικών

Πολύ βατά, αναμενόμενα, διατυπωμένα με σαφήνεια και ξεκάθαρα είναι τα πρώτα σχόλια από τους εκπαιδευτικούς για τα προς εξέταση θέματα στην Νεοελληνική Γλώσσα – Λογοτεχνία, οι οποίοι συμπληρώνουν ότι οι απαντήσεις στην κατηγορία «σωστό-λάθος» εξάγονται ακόμα και με την λογική.

Τα προς εξέταση θέματα αφορούν σε κείμενο υπό τον τίτλο «Γιατί μαθαίνουμε ιστορία;» από το βιβλίο του Ραϋμόνδου Αλβανού, από τον πρόλογο του βιβλίου «Ο ελληνικός εμφύλιος.

Μνήμες σε πόλεμο και σύγχρονες πολιτικές ταυτότητες», εκδ.Επίκεντρο, 2022 , κείμενο από ομιλία της Κικής Δημουλά , από το βιβλίο Εκλήθην ομιλήτρια, Ίκαρος, 2022, σσ. 156, 158, 159], υπό τον τίτλο «Θυμάμαι, άρα ζω;» στο οποίο δόθηκε και η μετάφραση της λέξης απολωλώς: χαμένος

Καθώς και κείμενο του Θανάση Βαλτινού , Επείγουσα ανάγκη ελέου Διηγήματα, Εστία, Αθήνα 2016, σσ. 41, 42]. Στο προς εξέταση κείμενο του Βαλτινού δόθηκαν οι ερμηνείες από τις λέξεις ταγάρι: είδος τσάντας και νυχτέρι: εργασία κατά τη διάρκεια της νύχτας

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Bigpost.gr

Ακολουθήστε το Bigpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Κάνε Like στη σελίδα μας στο facebook