Στο επίκεντρο της prime time του σταθμού βρέθηκε για μία ακόμη σεζόν η ποιοτική μυθοπλασία.

Το MEGA έκοψε πρώτο το νήμα στην κούρσα της primetime τη σεζόν 2022-2023.

Με ποσοστό 19,1%στο σύνολο του κοινού το MEGA ήταν ο νικητής στη ζώνη υψηλού ανταγωνισμού και προπορεύτηκε από τα άλλα κανάλια με 2,8 και πλέον ποσοστιαίες μονάδες.

Στο επίκεντρο της primetime του σταθμού βρέθηκε για μία ακόμη σεζόν η ποιοτική μυθοπλασία. Η στρατηγική επιλογή του MEGAνα επενδύσει σε παραγωγές υψηλών προδιαγραφών πουμιλούν κατευθείαν στην καρδιά του τηλεθεατήεπιβραβεύτηκε από το τηλεοπτικό κοινό.

H φετινή σεζόν σηματοδότησε μια ιστορική στιγμή για την ελληνική μυθοπλασία. Ηεμβληματική σειρά του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, «Maestro»,διέρρηξε τα σύνορα της Ελλάδας και ταξίδεψε σε όλο τον κόσμο, ως η πρώτη ελληνική σειρά που βρήκε την ξεχωριστή της θέση στο Netflix.Τα εννέα επεισόδια του πρώτου κύκλου που μεταδόθηκανστο MEGAκατέκτησαν την κορυφή σε όλα τα κοινά καταγράφοντας μέσο όρο 28,7% στο σύνολο του κοινού και 28,5%στο δυναμικό κοινό 18-54. Σε γυναίκες άνω των 18 ετών η σειρά σημείωσε μέσο όρο 35,4%.

Άρρηκτη παρέμεινε η σχέση που έχει δημιουργήσει με εκατομμύρια τηλεθεατές η μεγάλη παραγωγή του MEGA, «Η γη της ελιάς» σε σκηνοθεσία Αντρέα Γεωργίου και σενάριο Βάνας Δημητρίου. Ο Β’ κύκλοςτης δραματικής σειράςκράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού και ανέβηκε στην πρώτη θέση διατηρώντας τα ποσοστά του σταθερά σε σχέση με πέρυσι.Στο σύνολο του κοινού«Η γη της ελιάς» σημείωσε πρωτιά με μέσο όρο 26,6%. Στο δυναμικό κοινό 18-54η σειρά κατέγραψε ποσοστό 18,2%.Σε επιμέρους κοινά το ποσοστό έφτασε το 37,3%.

Οι τηλεθεατές ξεχώρισαν επίσης τη δραματική σειρά «Μαύρο Ρόδο», βασισμένη στο ομώνυμο μυθιστόρημα της Ελένης Καπλάνη. Η αγαπημένη σειρά του MEGA,το σενάριο της οποίας επιμελήθηκε ο Γιώργος Κρητικός και τη σκηνοθεσία ο Κώστας Αναγνωστόπουλος, κατέκτησε τους τηλεθεατές και σκαρφάλωσε στην κορυφή με μέσο όρο 20,8% στο σύνολο του κοινού. Στο δυναμικό κοινό 18-54το «Μαύρο Ρόδο» σημείωσε ποσοστό 15,3%. Σε επιμέρους γυναικείο κοινό κατέγραψε ποσοστό 30,6%.

Η ζώνη υψηλού ανταγωνισμού τη σεζόν που κλείνει περιελάμβανε και στιγμές γέλιου. Η κωμική σειρά «Μαίρη, Μαίρη, Μαίρη» του επιτυχημένου συγγραφικού διδύμου Μιχάλη Ρέππα και Θανάση Παπαθανασίου κέρδισε το τηλεοπτικό κοινό με τις ευρηματικές ατάκες και τις ξεκαρδιστικές ιστορίες. Η κωμωδία του MEGAτερμάτισε πρώτη με μέσο όρο 15,7% στο σύνολο του κοινού. Σε επιμέρους γυναικείο κοινό κατέγραψε ποσοστό 21,8%.

 

 

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Bigpost.gr

Ακολουθήστε το Bigpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Κάνε Like στη σελίδα μας στο facebook