ΟΠΑΠ: Φρέσκια και δυναμική καμπάνια για το Υπεύθυνο Παιχνίδι με Χριστουγεννιάτικη διάθεση
Η προστασία των παικτών και η υπεύθυνη διασκέδαση στο επίκεντρο
Τη νέα καμπάνια του για το Υπεύθυνο Παιχνίδι λάνσαρε ο ΟΠΑΠ, μέλος της Allwyn, με αφορμή την Χριστουγεννιάτικη περίοδο, που μόλις έχει ξεκινήσει. Με νεανική, σύγχρονη γλώσσα και αισθητική, η καμπάνια τοποθετεί το Υπεύθυνο Παιχνίδι και την ασφάλεια των παικτών στο επίκεντρο της διασκέδασης.
Πρόκειται για μία εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης, που προτρέπει τους παίκτες – και ειδικότερα τις νεότερες γενιές – να θέτουν όρια, ώστε το παιχνίδι να παραμένει ασφαλές και διασκεδαστικό.
Ως ηγέτης στον τομέα του Υπεύθυνου Παιχνιδιού, ο ΟΠΑΠ παρέχει στους πελάτες του, τόσο στο δίκτυο των καταστημάτων του όσο και στο online κανάλι, τα κατάλληλα εργαλεία ώστε να παίζουν με μέτρο και να διατηρούν τον έλεγχο.
Μάλιστα, οι καινοτόμες δράσεις και πρωτοβουλίες της εταιρείας έχουν επισφραγιστεί με τις κορυφαίες πιστοποιήσεις διεθνών οργανισμών (WLA και European Lotteries), ενώ παράλληλα έχουν βραβευτεί και διακριθεί σε παγκόσμιους θεσμούς (EGR Awards).
Ισχυρό πλέγμα προστασίας των παικτών
Παράλληλα, η νέα καμπάνια του ΟΠΑΠ για το Υπεύθυνο Παιχνίδι αναδεικνύει τις πολιτικές και τις πρωτοβουλίες της εταιρείας για την προστασία των παικτών.
Σε αυτές περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, η αξιοποίηση προηγμένης τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης (AI) για την πρόληψη της υπερβολικής ενασχόλησης με τα παίγνια, καθώς και ειδικές ενημερωτικές δράσεις στα καταστήματα ΟΠΑΠ και PLAY και σε μεγάλα πολιτιστικά και αθλητικά γεγονότα.
Στον ιστότοπο του ΟΠΑΠ υπάρχει ειδική ενότητα, στην οποία είναι διαθέσιμες όλες οι πληροφορίες που σχετίζονται με τα παιχνίδια της εταιρείας και το Υπεύθυνο Παιχνίδι. Μεταξύ άλλων, οι παίκτες μπορούν να βρουν και ένα ερωτηματολόγιο αυτό-αξιολόγησης, που τους βοηθά να ανακαλύψουν εάν η ενασχόλησή τους με τα τυχερά παιχνίδια υπερβαίνει το πλαίσιο της διασκέδασης.
Σημειώνεται ότι το Υπεύθυνο Παιχνίδι αποτελεί διαχρονική προτεραιότητα για τον ΟΠΑΠ, η οποία θα ενισχυθεί ακόμη περισσότερο με το rebranding του σε Allwyn, από τις αρχές του 2026.
Ολες οι Ειδήσεις
- Γιώργος Μαζωνάκης: «Αν θες καριέρα πέρνα από το καμαρίνι του, έλεγαν από την παραγωγή στον 21χρονο», η μαρτυρία της τραγουδίστριας που συνεργάστηκε μαζί τους (βίντεο)
- Η Ζενεβιέβ Μαζαρί και η κόρη της χορεύουν Άντζυ Σαμίου στο TikTok – Bίντεο
- ΑΕΚ: O Ηλιόπουλος ανακοίνωσε πριμ 500.000 ευρώ στα αποδυτήρια της Ένωσης και πήδηξε πάνω στον Μουκουντί – Δείτε βίντεο
- Γιώργος Μαζωνάκης: Με εξώδικο απαντά ο επιχειρηματίας που ο τραγουδιστής τον κατηγορεί για εκβίαση – Μας χρωστά χιλιάδες ευρώ, αθέτησε συμφωνία,να ανακαλέσει τις συκοφαντίες
- Χριστούγεννα με εκπλήξεις* από το XMAS Calendar του opaponline.gr
- ΕΡΤ1 – «Ό,τι αξίζει» στη Σκιάθο με την Ίνα Ταράντου – Κυριακή 21.12.2025
- «Στην Αγκαλιά του Φάνη»: Good Job Nicky, Δημήτρης Σκουλός και Ανδρομάχη κάνουν άνω κάτω τον Φάνη
- ΟΠΑΠ: Φρέσκια και δυναμική καμπάνια για το Υπεύθυνο Παιχνίδι με Χριστουγεννιάτικη διάθεση
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Bigpost.gr
Ακολουθήστε το Bigpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Κάνε Like στη σελίδα μας στο facebook