Σερβία: Η φωτιά καίει ακόμα – Απόψε 22 Ιουνίου 2026, στις 23:00 στο ΟΡΕΝ

Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026 στις 23:00 το ΟΡΕΝ παρουσιάζει το ντοκιμαντέρ της Μαρίας Καρχιλάκη για τη Σερβία.
27 χρόνια μετά τους βομβαρδισμούς του ΝΑΤΟ η φωτιά καίει ακόμη στη Σερβία.
Η Μαρία Καρχιλάκη ήταν εκεί τότε και μετέδιδε τα δραματικά γεγονότα.
Τώρα επιστρέφει και καταγράφει το εκρηκτικό παρόν μιας χώρας που συγκλονίζεται από τα δικά της «Τέμπη».
Μαρτυρίες ανθρώπων που βίωσαν την τραγωδία του πολέμου, αλλά και σημερινών νέων που διαδηλώνουν καθημερινά ζητώντας Δικαιοσύνη. Γιατί ξέρουν ότι κάτω από το μοιραίο σκέπαστρο του σιδηροδρομικού σταθμού στο Νόβι Σαντ, που σκότωσε 16 ανθρώπους, θα μπορούσε να βρίσκεται ο δικός τους αδελφός, ο δικός τους φίλος.
«Σερβία: Η φωτιά καίει ακόμα». Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026, στις 23:00 στο ΟΡΕΝ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Bigpost.gr
Ακολουθήστε το Bigpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις