Μακρόπνοο σχέδιο προγραμματισμού και ανάπτυξης του έργου της Εθνικής Λυρικής Σκηνής στο εξωτερικό, με την Τempo OMD να αναλαμβάνει την «εκστρατεία» ενημέρωσης.

H Τempo OMD αναδείχθηκε, σύμφωνα με πληροφορίες, νικήτρια στο κλειστό spec που «έτρεξε» το τελευταίο διάστημα η Εθνική Λυρική Σκηνή (ΕΛΣ), με την υποστήριξη του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος.

Σύμφωνα πάντα με πληροφορίες, πρόκειται για ανάθεση που ξεπερνά τα 2 εκατ. ευρώ και αφορά media, PR και στρατηγική επικοινωνίας για διάφορες πλατφόρμες σε Ελλάδα και εξωτερικό, για τα επόμενα τρία χρόνια.
Το λογαριασμό διεκδίκησε και η Initiative.

Η ανάθεση πραγματοποιείται στο πλαίσιο της σημαντικής δωρεάς ύψους 20 εκατ. ευρώ του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος προς την Εθνική Λυρική Σκηνή, η οποία ανακοινώθηκε το 2019.

Όπως είχε σημειωθεί, η δωρεά έρχεται να στηρίξει την υλοποίηση ενός τετραετούς σχεδίου προγραμματισμού και ανάπτυξης, το οποίο θα ενισχύσει την καλλιτεχνική εξωστρέφεια και τη γνωστοποίηση του έργου της Εθνικής Λυρικής Σκηνής στο εξωτερικό.

Μεταξύ άλλων, η δωρεά θα χρηματοδοτήσει ετήσιας διάρκειας πρόγραμμα εκδηλώσεων για τον εορτασμό της επετείου των 200 χρόνων από την Ελληνική Επανάσταση του 1821 (2021), ενώ την ίδια στιγμή, μια μεγάλη καμπάνια προβολής προς μεγάλα ΜΜΕ σε όλο τον κόσμο θα μεγιστοποιήσει τη διεθνή απήχηση του νέου καλλιτεχνικού στίγματος της ΕΛΣ.

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Bigpost.gr

Ακολουθήστε το Bigpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Κάνε Like στη σελίδα μας στο facebook