«GREEN KITCHEN by MADAME GINGER» καθημερινά στο OPEN
Plant based μπιφτέκια, πρωτεϊνούχες μπάρες με αμυγδαλοβούτυρο, vegan σπετσοφάι, και όλες οι πληροφορίες για την κομποστοποίση
Η Μαριλού Παντάκη, ή αλλιώς η «Madame Ginger», μαγειρεύει καθημερινά για όλους, ανεξάρτητα από τις διατροφικές τους συνήθειες, υγιεινές συνταγές, προτείνοντας μια διαφορετική green εναλλακτική. Ένας νέος κόσμος και μία διαφορετική αντίληψη για το πώς μπορούμε να προσέχουμε τον εαυτό μας, τους γύρω μας αλλά και το περιβάλλον.
Καθημερινά η «Madame Ginger» θα ετοιμάζει νόστιμες και δημιουργικές συνταγές, που θα δώσουν το κάτι διαφορετικό σε αυτά που ξέρουμε μέχρι τώρα. Ακόμα στα Eco tips της ημέρας θα δείχνει απλούς τρόπους για έναν πιο βιώσιμο τρόπο ζωής.
Σήμερα, Τρίτη 6 Ιουλίου στις 15.15 η «Madame Ginger» φτιάχνει μία από τις πιο αγαπημένες της μακαρονάδες, μετατρέποντας τις ολόγλυκες πιπεριές Φλωρίνης σε ένα πανεύκολο πέστο, με κατίκι Δομοκού και κολοκυθόσπορο. Στη συνέχεια, ετοιμάζει πρωτεϊνούχες μπάρες με αμυγδαλοβούτυρο, χωρίς ψήσιμο. Στην αγαπημένη στήλη Eco Ginger’s Tip η «Madame Ginger» μας λέει όλα τα μυστικά της για τη σωστή διαχείριση και αποθήκευση των μυρωδικών, ώστε να μην χαλάσουν.
Την Τετάρτη 07 Ιουλίου στις 15.15 η «Madame Ginger» φτιάχνει plant based μπιφτέκια τα οποία ψήνονται με πατάτες, αγκινάρες και μία λαχταριστή σος μουστάρδας. Συνεχίζει με γλυκιά διάθεση, με τα πιο νόστιμα, sugar free, πρωτεϊνούχα pancakes σοκολάτας με μία λαχταριστή σος φουντουκοβούτυρου. Στο Eco Ginger’s TIp της ημέρας βλέπουμε πώς μπορούμε να ξεκινήσουμε κομποστοποίηση στο σπίτι, ώστε να μετατρέψουμε σε λίπασμα τα οργανικά σκουπίδια, βοηθώντας το περιβάλλον.
Την Πέμπτη 08 Ιουλίου στις 15.15 η «Madame Ginger» φτιάχνει δύο πολύ αγαπημένα πιάτα της κλασικής ελληνικής ταβέρνας, αλλιώς…Ο ντάκος μεταμορφώνεται σε μία πεντανόστιμη κρύα μακαρονοσαλάτα με φρέσκια ντομάτα, φέτα και ένα τραγανό crumble παξιμαδιού από χαρούπι. Ένας από τους πιο αγαπημένους μεζέδες, το σπετσοφάι, γίνεται vegan και κλέβει καρδιές, με πολλές διαφορετικές πιπεριές και ζουμερά plant based κεφτεδάκια.. Στο σημερινό Eco Ginger’s Tip μαθαίνουμε πώς να αξιοποιήσουμε και να επαναχρησιμοποιήσουμε γυάλινες, μεταλλικές, χάρτινες και πλαστικές συσκευασίες από τα τρόφιμα.
Την Παρασκευή 09 Ιουλίου στις 15.15 η «Madame Ginger» μαγειρεύει ένα από τα πιο αγαπημένα ελληνικά λαδερά, τα φασολάκια, με γάλα καρύδας, μπαχαρικά και καραμελωμένα κρεμμύδια. Η Madame Ginger συνδυάζει τέλεια με το κάρυ ένα αγαπημένο ελληνικό γλυκό, τον σιμιγδαλένιο χαλβά, τον οποίο φτιάχνει χωρίς ζάχαρη και το ανακατεύει μαζί με αμυγδαλοβούτυρο και αποξηραμένα φρούτα. Στο Eco Ginger’s TIp της ημέρας βλέπουμε μαθαίνουμε 3 υλικά που χρησιμοποιούνται σε χορτοφαγικές συνταγές και που μόλις μπουν στη ζωή σας, θα γίνουν βασικά υλικά του ντουλαπιού.
«GREEN KITCHEN by MADAME GINGER», η απόλυτη green μαγειρική εκπομπή, καθημερινά στις 15.15 στο OPEN!
#OPENtv
# GreenKitchen_byMadameGinger
Ολες οι Ειδήσεις
- Ιωάννα Τούνη: Δημοσίευσε το μήνυμα που της έστειλε ο σύντροφός της – “Τέτοιους άνδρες θέλουμε κορίτσια”
- Τα εγκαίνια του νέου υπερσύγχρονου Κέντρου Κυβερνοάμυνας στο Πεντάγωνο – Μητσοτάκης: Και ψηφιακό το μέτωπο των πολέμων, η χώρα θωρακίζεται
- Οριοθετήθηκε σε λιγότερο από μία ώρα η φωτιά στην Κερατέα, δεν κινδύνευσαν σπίτια – Bίντεο
- Iωάννα Μπούκη- Σρόιτερ: Το εντυπωσιακό πάρτι γενεθλίων στην πισίνα – Η ιδιαίτερη τούρτα και οι επώνυμοι καλεσμένοι (βίντεο&φωτογραφίες)
- Δούκας κατά Καιρίδη για τους χαρακτηρισμούς «αποτυχημένος, πολιτικό περιθώριο και τίποτα»: Είναι σε διατεταγμένη υπηρεσία (βίντεο)
- Βοιωτία: Έκλεισε η Εθνική Αθηνών – Λαμίας λόγω της μεγάλης φωτιάς στο Ακραίφνιο (βίντεο)
- Νότης Μαριάς: Σύνοδος Κορυφής G-7 στην Εβιάν με ολίγον…BRICS
- «Δυο μαύρα πουκάμισα»: Ξεκίνησαν από την Κρήτη τα γυρίσματα της νέας δραματικής σειράς του MEGA
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Bigpost.gr
Ακολουθήστε το Bigpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Κάνε Like στη σελίδα μας στο facebook