H νέα ηλεκτρονική διαδικασία για τη ρύθμιση δανείων – Πως θα γίνεται η αίτηση – Που θα απευθύνονται οι πολίτες

Tίθεται από σήμερα σε εφαρμογή η νέα ηλεκτρονική διαδικασία διμερών ρυθμίσεων δανείων σύμφωνα με τον αναθεωρημένο Κώδικα Δεοντολογίας Τραπεζών
Σε εφαρμογή τίθεται από σήμερα η νέα ηλεκτρονική διαδικασία διμερών ρυθμίσεων δανείων σύμφωνα με τον αναθεωρημένο Κώδικα Δεοντολογίας Τραπεζών του ν. 4224/2013, με τη δημοσίευση της ΚΥΑ 145947/2023 (ΦΕΚ 5909/Β΄/10-10-2023) των Υπουργείων Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και του Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδας.
Η νέα διαδικασία, δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους ενδιαφερόμενους δανειολήπτες (Φυσικά και Νομικά πρόσωπα – πολύ μικρές επιχειρήσεις), να ρυθμίσουν τα δάνειά τους απευθείας με το εκάστοτε Χρηματοπιστωτικό Ίδρυμα, σε διμερές επίπεδο αποκλειστικά, μέσω αίτησής τους στη νέα ψηφιακή πλατφόρμα «Κώδικα Δεοντολογίας», η οποία υποστηρίζεται από τη Γενική Γραμματεία Χρηματοπιστωτικού Τομέα και Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους.
Με την ηλεκτρονική υποβολή:
Διευκολύνεται και επιταχύνεται η εφαρμογή του Κώδικα Δεοντολογίας Τραπεζών προς όφελος των πολιτών καθώς το σύνολο των απαιτούμενων περιουσιακών και εισοδηματικών στοιχείων θα ανακτάται άνευ κόστους για τον πολίτη από τις βάσεις δεδομένων.
Εξασφαλίζεται η δομημένη διεξαγωγή των προβλεπόμενων διαδικασιών και προθεσμιών και για τα δύο μέρη ώστε να παρέχεται η καταλληλότερη λύση (προσωρινή ή οριστική διευθέτηση των δανείων), κατόπιν αξιολόγησης.
Ενισχύεται η διαφάνεια της διαδικασίας σε όλα τα στάδια της αίτησης με την εποπτεία της Τράπεζας της Ελλάδος.
Η πλατφόρμα είναι προσβάσιμη μέσω του gov.gr στην ενότητα «Περιουσία και Φορολογία» και την υποενότητα «Διαχείριση Οφειλών», στον παρακάτω σύνδεσμο: https://www.gov.gr/ipiresies/periousia-kai-phorologia/diakheirise-opheilon/kodikas-deontologias
Για την άμεση εξυπηρέτηση και ενημέρωση των ενδιαφερομένων, η Γενική Γραμματεία Χρηματοπιστωτικού Τομέα και Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους εντάσσει από σήμερα την υπηρεσία με τίτλο «Κώδικας Δεοντολογίας» στο σύστημα κράτησης myEGDIXlive. Οι ενδιαφερόμενοι δανειολήπτες, που θα προγραμματίσουν κράτηση (με τηλεφωνική εξυπηρέτηση στο 213.212.5730 ή με τηλεδιάσκεψη στην ψηφιακή πύλη myEGDIX.live.gov.gr), μέσω της ψηφιακής υπηρεσίας, θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται από τους εκπροσώπους Γενικής Γραμματείας, για θέματα που αφορούν τη δημιουργία και υποβολή της αίτησής τους στην εν λόγω πλατφόρμα.
Ολες οι Ειδήσεις
- Φωτιά στο Γραμματικό: Ήχησε το 112 για εκκένωση από Άνω Σούλι και Μαραθώνα – Ενισχύονται τα εναέρια μέσα
- Big Brother: Αποχώρησε ο KAS – Πρώτη υποψήφια η Φένια – Δείτε αποσπάσματα
- Νέα οικογένεια λαχνών ΣΚΡΑΤΣ «24 ΜΗΝΕΣ ΤΥΧΗ» – Κέρδη μέχρι και 50.000 ευρώ κάθε μήνα για 24 μήνες
- Ο Γιώργος Τσίπρας έφυγε από τον ΣΥΡΙΖΑ – Αιχμές για «κατάντια και αυτογελιοποίηση» – «Σε βαθιά κρίση από το 2023, ταφόπλακα με Κασσελάκη»
- Μαρίνα Βουλιαγμένης: Συνελήφθη ο πιλότος του ελικοπτέρου που έπεσε στη θάλασσα – Έγκυος η μία από τους 4 επιβάτες που βγήκαν σώοι
- Δημοσκόπηση GPO: Προβάδισμα ΝΔ με 30,3% , κατάρρευση ΣΥΡΙΖΑ και μάχη ΠΑΣΟΚ & Πλεύσης Ελευθερίας για τη δεύτερη θέση
- Ο Χαμενεΐ και η οικογένειά του κρύβονται σε καταφύγιο βόρεια της Τεχεράνης
- Στήριξη 10 τροπολογιών από τον Γ.Αυτιά για την χρηματοδότηση μικρομεσαίων επιχειρήσεων
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Bigpost.gr
Ακολουθήστε το Bigpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Κάνε Like στη σελίδα μας στο facebook