Ο Άδωνις Γεωργιάδης και ο Στέφανος Κασσελάκης συζήτησαν θέματα που αφορούν το Εθνικό Σύστημα Υγείας σε ένα vidcast που φιλοξενήθηκε στο YouTube Τι είπε ο Κασσελάκης για τον Τσίπρα και τον ΣΥΡΙΖΑ -

Στη ζωντανή διαδικτυακή συζήτηση με τον πρόεδρο των «Δημοκρατών», Στέφανο Κασσελάκη, συμμετείχε χτες το βράδυ ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης. Η πρόσκληση προς τον υπουργό Υγείας είχε διατυπωθεί από τον Τάιλερ Μακμπέθ, παρουσία του Στέφανου Κασσελάκη, κατά τη διάρκεια vidcast του LGBT Center Greece στο YouTube και ο κ. Γεωργιάδης ανταποκρίθηκε θετικά.

Ο Άδωνις Γεωργιάδης και ο Στέφανος Κασσελάκης συζήτησαν θέματα που αφορούν το Εθνικό Σύστημα Υγείας σε ένα vidcast που φιλοξενήθηκε στο YouTube.

Ο Κασσελάκης που δεν έχει ιδιωτική ασφάλιση και η απάντηση Γεωργιάδη
Στο ξεκίνημα της εκπομπής ο Άδωνις Γεωργιάδης ανέφερε ότι το πλεονέκτημα του ΕΣΥ είναι οι δωρεάν υπηρεσίες του, με τον Στέφανο Κασσελάκη να λέει ότι έχει επιλέξει να μην έχει ιδιωτική ασφάλιση. «Δεν χρειάζεται», του είπε ο υπουργός Υγείας, και συνέχισε: «Σου εύχομαι να μην πάθεις τίποτα, αλλά αν χρειαστεί θα σε φροντίσουμε».

«Μεγάλο πρόβλημα οι ελλείψεις νοσηλευτών, μην πυροβολείτε το ΕΣΥ»
Κατά τη διάρκεια της κουβέντας, ο Άδωνις Γεωργιάδης αναγνώρισε ότι το μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζει το ΕΣΥ είναι οι ελλείψεις σε νοσηλευτές, καθώς καλείται ημερησίως να αντιμετωπίσει περίπου 85.000 περιστατικά. «Μην πυροβολείτε το ΕΣΥ» είπε, μεταξύ άλλων, ο υπουργός Υγείας και υπεραμύνθηκε και του συστήματος των ραντεβού μέσω του 1566, λέγοντας ότι κλείνονται σε απόσταση ημερών και συνολικά ανέρχονται σε περίπου 400.000 τον μήνα.

«Υπάρχει το φακελάκι, το σιχαίνομαι και όπου το βρω τους ξηλώνω»
Ο Άδωνις Γεωργιάδης αναφέρθηκε και στο κεφάλαιο «φακελάκι», που δυστυχώς υπάρχει στο ΕΣΥ, τονίζοντας ότι δεν είναι ελληνικό φαινόμενο και υπάρχει και σε χώρες όπως η Ελβετία. «Προσωπικά, το σιχαίνομαι» είπε, εξηγώντας ποιες ενέργειες κάνει η κυβέρνηση για να το αντιμετωπίσει. Όπως είπε, οι λίστες αναμονής έχουν μειωθεί, ενώ οι γιατροί του ΕΣΥ μπορούν να ασκούν και ιδιωτικό έργο. «Προσωπικά, όπου βρω το φακελάκι, τους ξηλώνω» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Δείτε τη διαδικτυακή συζήτηση

Περί πολιτικής , Τσίπρα και ΣΥΡΙΖΑ
Συζητώντας για την πολιτική επικαιρότητα, ο Στέφανος Κασσελάκης εξέφρασε τη θλίψη του για τις εξελίξεις στον ΣΥΡΙΖΑ, ενώ ο Άδωνις Γεωργιάδης έκανε… ρελάνς, λέγοντάς του: «Έχεις καταλάβει ότι ο Τσίπρας σας την είχε στημένη από την αρχή;». «Το κατάλαβα εν μέσω της θητείας μου» απάντησε ο Κασσελάκης.

Μάλιστα, ο κ. Γεωργιάδης σχολίασε τα ποσοστά που λαμβάνει στις δημοσκοπήσεις η Ελληνική Αριστερή Συμπαράταξη, για να επισημάνει ότι ο Στέφανος Κασσελάκης είχε σε καλύτερη θέση τον ΣΥΡΙΖΑ, όταν τον απομάκρυναν από την ηγεσία.

Ο πρόεδρος των «Δημοκρατών» υπογράμμισε ότι οι πολιτικές επιλογές και οι εξελίξεις εκείνης της περιόδου θα αξιολογηθούν συνολικά από τους πολίτες στις επόμενες εκλογικές αναμετρήσεις, λέγοντας ότι ο ίδιος παραμένει προσηλωμένος στην επόμενη ημέρα και όχι στις εσωκομματικές συγκρούσεις του παρελθόντος.

Σε άλλο σημείο της συνομιλίας τους και απαντώντας σε ερώτηση Κασσελάκη, ο κ. Γεωργιάδης αναγνώρισε ότι συχνά είναι προκλητικός στον δημόσιο λόγο του. Όπως είπε, μάλιστα, μπήκε στην πολιτική για να «σπάσει» την ιδεολογική ηγεμονία της Αριστεράς.

Είμαι μονιασμένος με όλους, είπε ακόμη ο κ. Γεωργιάδης, υποστηρίζοντας ότι έχει πολύ καλή σχέση με τους περισσότερους πολιτικούς του αντιπάλους, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα εγκαταλείψει τις ιδεολογικές του μάχες.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Bigpost.gr

Ακολουθήστε το Bigpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις