Τηλεφώνημα Μητσοτάκη σε Ανδρουλάκη – Του ζήτησε συνάντηση
O Κυριάκος Μητσοτάκης τηλεφώνησε στον Νίκο Ανδρουλάκη για να τον συγχαρεί για την εκλογή του ως νέου προέδρου του ΚΙΝΑΛ.
Στο τηλεφώνημά του, ο πρωθυπουργός εκτός από τα συγχαρητήρια, του ζήτησε να έχουν συνάντηση. Από τη μεριά του, ο Νίκος Ανδρουλάκης ευχαρίστησε τον πρωθυπουργό.
Ο εκλεγμένος πλέον πρόεδρος του Κινήματος Αλλαγής δέχθηκε νωρίτερα τα τηλεφωνικά συγχαρητήρια του αντιπάλου του στον β΄γύρο, Γιώργου Παπανδρέου, όπως και του Ανδρέα Λοβέρδου.
Ολες οι Ειδήσεις
Ειδήσεις
Top Stories
- Χάος στη Βενεζουέλα από το διπλό σεισμό των 7,2 και 7,5 Ρίχτερ: Κτίρια κατέρρευσαν στο Καράκας – Φόβοι για χιλιάδες νεκρούς και τραυματίες – Συγκλονιστικά βίντεο
- Θρίλερ στο νοσοκομείο Αττικόν: 90χρονος αποπειράθηκε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού με μαχαίρι
- Χριστίνα Μπόμπα – Σάκης Τανιμανίδης: Φωτογραφίες από το πάρτι των δίδυμων κοριτσιών για τα γενέθλια τους
- Ελένη Βουλγαράκη – Φώτης Ιωαννίδης: Φωτογραφίες από τις διακοπές τους στον Μαυρίκιο
- Κατερίνα Καινούργιου: Η έκπληξη που έκανε στο συζύγου της, Παναγιώτη Κουτσουμπή – Φωτογραφία
- Βίκυ Καγιά: Σε μεγάλα κέφια, έσπασε πιάτα και χόρεψε τσιφτετέλι πάνω σε τραπέζι στη Μύκονο – Βίντεο
- Akylas: Δεν έχω αφήσει την έντονη δημοσιότητα να με επηρεάσει (βίντεο)
- Η Δήμητρα Κούστα για την Άννα Βίσση από το Λονδίνο: «Υπερήφανη παραγωγός»
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Bigpost.gr
Ακολουθήστε το Bigpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Κάνε Like στη σελίδα μας στο facebook