«Νομίζω ότι σταδιακά θα ενισχυθεί το τουριστικό ρεύμα προς την χώρα μας και αυτό θα είναι ορατό τις ερχόμενες εβδομάδες...»

Με το «στοίχημα» του Τουρισμού να αποτελεί ίσως τη μεγαλύτερη πρόκληση, ανάμεσα στις πληγές που αφήνει στο εγχώριο επιχειρηματικό γίγνεσθαι η εξέλιξη της πανδημίας covid 19, ο κ. Δημήτρης Φραγκάκης, Γενικός Γραμματέας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού , ξεδιπλώνει το πλάνο της καλοκαιρινής σεζόν και των πρωτοβουλιών που ήδη έχουν τεθεί σε εφαρμογή προκειμένου να απορροφηθούν 430 εκατομμύρια το επόμενο διάστημα. Πρόσωπο με μεγάλη εμπειρία από τον τουριστικό χώρο, έχει προσθέσει τη δική του σφραγίδα σ` αυτή την ιδιόμορφη περίοδο, καλώντας τους επισκέπτες να έρθουν για διακοπές στην πατρίδα μας αφού «όλα όσα θέλεις είναι η Ελλάδα».

Η φετινή τουριστική σεζόν ξεκίνησε… μουδιασμένα θα έλεγα αλλά πάντως ξεκίνησε, παρά τις μεγάλες δυσκολίες, όπως άλλωστε είχαμε δεσμευτεί και τηρώντας τα χρονοδιαγράμματα που είχαμε θέσει από νωρίς φέτος. Νομίζω ότι σταδιακά θα ενισχυθεί το τουριστικό ρεύμα προς την χώρα μας και αυτό θα είναι ορατό τις ερχόμενες εβδομάδες.

Όλο το προηγούμενο διάστημα, μέλημά μας ήταν… να διαμορφώσουμε τις προϋποθέσεις εκείνες ώστε να ανοίξει ο τουρισμός πρώτα από όλα με ασφάλεια. Προτεραιότητά μας είναι να διατηρηθεί σε υψηλό επίπεδο η καλή φήμη της χώρας μας ώστε να κεφαλαιοποιήσουμε κατά το δυνατόν την μεγάλη προσπάθεια που έχει γίνει όχι μόνο από την κυβέρνηση αλλά από όλο τον κλάδο του τουρισμού.

Το ευρωπαϊκό ψηφιακό πιστοποιητικό είναι …μια πολύ σημαντική καινοτομία που μόλις εφαρμοστεί πλήρως θα «ξεκλειδώσει» τα ταξίδια στην Ευρώπη, με πολύ σημαντικά οφέλη για τον τουρισμό. Είναι και μία απόδειξη ότι η Ελλάδα μπορεί και διαμορφώνει ευρωπαϊκές εξελίξεις στον κλάδο, καθώς ήταν μία πρόταση που κατατέθηκε ήδη από τον Ιανουάριο από τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη που τελικά υιοθετήθηκε από την ΕΕ.


Μέσα από την δωρεάν εφαρμογή visitgreece app …
για πρώτη φορά μπορεί ο επισκέπτης να βρει την πληροφορία που χρειάζεται, τόσο την ταξιδιωτική όσο και την χρηστική. Παράλληλα αυτή η καινοτομία του ΕΟΤ και του Υπουργείου Τουρισμού επιτρέπει σε όλες τις ελληνικές επιχειρήσεις να προβληθούν δωρεάν σε εκατομμύρια χρήστες της εφαρμογής. Ήταν κάτι που το είχαμε ανάγκη και μαζί με το νέο visitgreece.gr προσφέρουμε πλέον το επίπεδο ψηφιακών υπηρεσιών που αξίζει στην χώρα μας.

Η καμπάνια μας φέτος επικεντρώνεται … σε δύο άξονες. Ο ένας είναι οι συμφωνίες που έχουμε συνάψει με αεροπορικές εταιρείες και tour operators του εξωτερικού για την προβολή της χώρας μας και ο δεύτερος είναι η εξειδικευμένη προβολή του τουριστικού μας προϊόντος στα ψηφιακά μέσα διεθνώς. Και οι δύο άξονες έχουν έναν στόχο: την ενίσχυση των πωλήσεων και του τουριστικού ρεύματος προς την χώρα μας την φετινή σεζόν.

Όσον αφορά τη στήριξή μας στις επιχειρήσεις του Τουρισμού, η κυβέρνηση Μητσοτάκη υλοποιεί …ένα από τα μεγαλύτερα προγράμματα στήριξης που έχουν γίνει ποτέ το οποίο ξεπερνά από την αρχή της πανδημίας τα 30 δις ευρώ στο σύνολο των οικονομικών δραστηριοτήτων. Ειδικά στις επιχειρήσεις τουρισμού το πρόσφατο πακέτο στήριξης για το επόμενο διάστημα φτάνει τα 430 εκατομμύρια και αφορά επιχειρήσεις αλλά και εργαζόμενους του κλάδου, προσφέροντας ένα δίχτυ ασφαλείας ενόψει της σεζόν.

Η Ελλάδα στα μάτια των ξένων επιθυμούμε… να είναι ο προορισμός στον οποίο μπορεί ο επισκέπτης να τα βρει όλα, όλες τις εποχές του χρόνου σε όλη την χώρα, ηπειρωτική και νησιωτική. Όπως αναφέρει και το σύνθημά μας φέτος «Όλα όσα θέλεις είναι η Ελλάδα» κι αυτό φροντίζουμε να το προβάλουμε κεντρικά στην καμπάνια του ΕΟΤ.

Δίνουμε μεγάλη βαρύτητα στα ψηφιακά μέσα προβολής και προώθησης του τουρισμού μας γιατί… για εμάς είναι εκείνο το εργαλείο που θα μας φέρει σε επαφή με όλο και περισσότερους επισκέπτες από το εξωτερικό, με άμεσο και εύκολο τρόπο. Γι΄αυτό και επενδύουμε το 80% του budget προβολής μας στα ψηφιακά μέσα.

Η σύνδεση των τοπικών προϊόντων με τις τουριστικές επιχειρήσεις είναι… το αβγό του Κολόμβου εδώ και πολλά χρόνια, αλλά ακόμα έχουμε μπροστά μας πολύ δρόμο να διανύσουμε μέχρι να φτάσουμε στο επιθυμητό επίπεδο.


Η μετά πανδημία εποχή θα…
αλλάξει τα πάντα και στον τουρισμό. Οι προκλήσεις για ένα βιώσιμο τουρισμό, καθ΄όλη την διάρκεια του χρόνου με περισσότερα οφέλη για τις τοπικές κοινωνίες είναι μία κρίσιμη πρόκληση και ένας εφικτός στόχος. Η κρίση του covid αποτελεί ξεκάθαρα και μία ευκαιρία. Στο χέρι μας είναι να μην την αφήσουμε αναξιοποίητη.

Ο Τουρισμός παραμένει για την χώρα μας… η πιο σημαντική οικονομική δραστηριότητα που αντιπροσωπεύει το 25% του ΑΕΠ μας. Προσφέρει θέσεις εργασίας και εισόδημα σε πάνω από 700.000 άμεσα εργαζόμενους στον κλάδο και πολλαπλάσιο αριθμό έμμεσα εμπλεκόμενων, ειδικά στην ελληνική περιφέρεια που το έχει μεγάλη ανάγκη.

Πάντα έχω στο μυαλό μου τη φράση: «Μηδένα προ του τέλους μακάριζε»…

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Bigpost.gr

Ακολουθήστε το Bigpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις