Ο ρόλος του ειδικού είναι να επιλύει ή να μεταφέρει τα παράπονα μέσω των κατάλληλων καναλιών και να απαντά στις social media επιθέσεις που δέχεται ο CEO, με κριτική σκέψη.

Αναμφισβήτητα η Tesla λειτουργεί διαφορετικά από τις άλλες εταιρίες όσον αφορά το marketing. Ειδικά μετά την κατάργηση του τμήματος Δημοσίων Σχέσεων πέρυσι, η μοναδική “φωνή” της είναι ο CEO και ιδρυτής της, ο Elon Musk. Το Twitter είναι το εργαλείο επιλογής του Musk στην επικοινωνία του με το κοινό και προς τιμήν του έχει μεγάλο ιστορικό απαντήσεων σε ερωτήσεις και παράπονα πελατών, κάτι που δε βλέπουμε συχνά από CEO εταιριών. Ωστόσο αυτή η στάση, τον έχει κάνει το μοναδικό αποδέκτη παραπόνων όταν κάποιος πελάτης δεν είναι ικανοποιημένος.

Η Tesla θέλει λοιπόν να ενισχύσει την επικοινωνιακή του θέση και να τον προστατεύσει από τα trolls. Έτσι, αποφάσισε να προσλάβει “ειδικούς υποστήριξης πελατών”, των οποίων τα καθήκοντα θα περιλαμβάνουν και την υποστήριξη του Elon Musk σε online διαμάχες.

Ο Elon Musk διαθέτει 42.6 εκατομμύρια ακολούθους στο Twitter και μοιράζεται τουλάχιστον ένα tweet τη μέρα, είτε σχετικά με την Tesla, είτε με την SpaceX, είτε ακόμα και με μυστηριώδεις και φαινομενικά άσχετες εκφράσεις, οι οποίες ελκύουν την προσοχή.

Αξίζει να σημειωθεί, πως αφού το θέμα της πρόσληψης PR ειδικού έγινε viral, η Tesla αφαίρεσε από την περιγραφή της εργασίας το κομμάτι σχετικά με την υποστήριξη του Elon Musk online.

Του Αλέξανδρου Καράτζα από το unboxholics

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Bigpost.gr

Ακολουθήστε το Bigpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Κάνε Like στη σελίδα μας στο facebook