Μοντέλο διατροφής 2/3 – 1/3 για μείωση κινδύνου καρκίνου και άλλων παθήσεων
Το Αμερικανικό Ινστιτούτο για την Έρευνα του Καρκίνου (The American Institute for Cancer Research), δίνει ιδιαίτερη έμφαση στη σχέση μεταξύ διατροφής και καρκίνου.
Συστήνει να ακολουθήσουμε μια προληπτική προσέγγιση για τη διαχείριση του κινδύνου καρκίνου, προτρέποντας να κάνουμε τα δημητριακά ολικής αλέσεως, τα λαχανικά, τα φρούτα και τα όσπρια, όπως φασόλια και φακές, ένα σημαντικό μέρος της κανονικής διατροφής.
Το μοντέλο διατροφής, που προτείνει το Αμερικανικό Ινστιτούτο για την Έρευνα του Καρκίνου, είναι τα 2/3 του πιάτου μας να περιλαμβάνουν φυτικές τροφές όπως δημητριακά ολικής αλέσεως, λαχανικά, φρούτα και φασόλια και το υπόλοιπο 1/3 μπορεί να είναι γεμάτο με τροφές πλούσιες σε ζωικές πρωτεΐνες, όπως θαλασσινά, πουλερικά και γαλακτοκομικά τρόφιμα και περιστασιακά με άπαχο κόκκινο κρέας.
Σύμφωνα με το AICR επιστημονικά στοιχεία δείχνουν ότι η κατανάλωση κυρίως φυτικών τροφών – ολικής αλέσεως, λαχανικών, φρούτων και φασολιών – παίζει μεγάλο ρόλο στην πρόληψη του καρκίνου και συμβάλλει σε μια πιο υγιή ζωή.
Αυτό συμβαίνει επειδή τα φυτικά τρόφιμα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, θρεπτικά συστατικά και φυτοχημικά (φυσικές ουσίες) που μπορούν να βοηθήσουν στην πρόληψη του καρκίνου.
Επιπλέον, τα φυτικά τρόφιμα μπορούν να μας βοηθήσουν στη διαχείριση του βάρους, να δώσουν ενέργεια για να μπορεί κάποιος να απολαύσει τη σωματική δραστηριότητα.
Ολες οι Ειδήσεις
- Η Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ σε μια ξεχωριστή καλοκαιρινή συναυλία στο Μουσείο Ακρόπολης | Παρασκευή 12 Ιουνίου 2026
- Η Αναστασία πήγε στη λαϊκή και πούλησε κεράσια – Δείτε το βίντεο
- Κατερίνα Λιόλιου: Όσα έγιναν στην απονομή για το πλατινένιο άλμπουμ της (βίντεο)
- Αίγιο – Διπλό έγκλημα στον Λόγγο: Ο δολοφόνος σκότωσε πρώτα τον γιο – H μάνα έδωσε μάχη για το παιδί και τον εαυτό της – Τι εξετάζουν οι αρχές
- Θεσσαλονίκη: Χειρουργός καταδικάστηκε σε 3 χρόνια φυλάκισης γιατί έκανε σε γυναίκα διπλή μαστεκτομή που δεν την χρειαζόταν
- Λαμπερά εγκαίνια για το νέο κατάστημα της Allwyn στο Σύνταγμα – Talk of the town το ολοήμερο party με χορηγούς τους ραδιοφωνικούς σταθμούς Pepper και Happy
- Σπουδαία μουσική βραδιά στα Ιωάννινα με την Ορχήστρα Σύγχρονης Μουσικής της ΕΡΤ
- MEGA Stories: «Ιστορίες του Εγκέλαδου – Πόσο έτοιμοι είμαστε;» – Πέμπτη 11 Ιουνίου στις 00:30
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Bigpost.gr
Ακολουθήστε το Bigpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Κάνε Like στη σελίδα μας στο facebook