Ωμέγα- 3 λιπαρά οξέα και κολπική μαρμαρυγή
Νέα έρευνα δείχνει ότι συμπληρώματα ιχθυελαίων συνδέονται με σημαντικά μεγαλύτερο κίνδυνο κολπικής μαρμαρυγής σε ασθενείς με αυξημένο καρδιαγγειακό κίνδυνο.
Τα ωμέγα- 3 λιπαρά οξέα συνδέονται με αυξημένη πιθανότητα εμφάνισης κολπικής μαρμαρυγής σε ανθρώπους με υψηλά επίπεδα τριγλυκεριδίων.
Αυτό ανακάλυψε έρευνα που δημοσιεύτηκε σήμερα στο European Heart Journal—Cardiovascular Pharmacotherapy.
Ορισμένες κλινικές δοκιμές έχουν υποδείξει ότι τα ωμέγα -3 λιπαρά οξέα μπορεί ενδεχομένως να συνδέονται με αυξημένο κίνδυνο κολπικής μαρμαρυγής.
Αυτές οι έρευνες εξέτασαν διάφορες συνθέσεις σε διάφορες δόσεις. Οι ερευνητές έκαναν μετα-ανάλυση των τυχαιοποιημένων ελεγχόμενων δοκιμών για να απαντήσουν στο ερώτημα.
Η ανάλυση περιέλαβε 5 τυχαιοποιημένες ελεγχόμενες δοκιμές για την επίδραση των ωμέγα 3 λιπαρών οξέων σε συμπληρώματα στην καρδιαγγειακή εικόνα.
Οι συμμετέχοντες είχαν αυξημένα επίπεδα τριγλυκεριδίων και είτε υψηλό κίνδυνο καρδιαγγειακής νόσου είτε εγκατεστημένη τέτοια νόσο.
Συνολικά 50.277ασθνεείς έλαβαν ιχθυέλαια ή placebo και παρακολουθήθηκαν έως 2- 7,4 χρόνια. Η δόση ιχθυελαίων ποίκιλε από 0.84 έως 4 γρ. την ημέρα.
Οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι η κατανάλωση συμπληρωμάτων με ωμέγα 3 λιπαρά οξέα συνδεόταν με αύξηση κινδύνου 1,37 έναντι του placebo.
Ο Dr. Carbone, δήλωσε ότι η νέα έρευνα δείχνει ότι συμπληρώματα ιχθυελαίων συνδέονται με σημαντικά μεγαλύτερο κίνδυνο κολπικής μαρμαρυγής σε ασθενείς με αυξημένο καρδιαγγειακό κίνδυνο.
Αν και μια κλινική δοκιμή έδειξε ωφέλιμη καρδιαγγειακή επίδραση των συμπληρωμάτων, ο κίνδυνος κολπικής μαρμαρυγής θα πρέπει να ληφθεί υπόψη όταν συνταγογραφούνται ή αγοράζονται χωρίς συνταγή, ιδιαίτερα σε ευάλωτους στην εμφάνιση της πάθησης ανθρώπους.
Πηγές: iatronet.gr / European Heart Journal—Cardiovascular Pharmacotherapy
Ολες οι Ειδήσεις
- Η Αναστασία πήγε στη λαϊκή και πούλησε κεράσια – Δείτε το βίντεο
- Κατερίνα Λιόλιου: Όσα έγιναν στην απονομή για το πλατινένιο άλμπουμ της (βίντεο)
- Αίγιο – Διπλό έγκλημα στον Λόγγο: Ο δολοφόνος σκότωσε πρώτα τον γιο – H μάνα έδωσε μάχη για το παιδί και τον εαυτό της – Τι εξετάζουν οι αρχές
- Θεσσαλονίκη: Χειρουργός καταδικάστηκε σε 3 χρόνια φυλάκισης γιατί έκανε σε γυναίκα διπλή μαστεκτομή που δεν την χρειαζόταν
- Λαμπερά εγκαίνια για το νέο κατάστημα της Allwyn στο Σύνταγμα – Talk of the town το ολοήμερο party με χορηγούς τους ραδιοφωνικούς σταθμούς Pepper και Happy
- Σπουδαία μουσική βραδιά στα Ιωάννινα με την Ορχήστρα Σύγχρονης Μουσικής της ΕΡΤ
- MEGA Stories: «Ιστορίες του Εγκέλαδου – Πόσο έτοιμοι είμαστε;» – Πέμπτη 11 Ιουνίου στις 00:30
- ΜΠΛΕ ΩΡΕΣ: Μια δυνατή ιστορία έρχεται στον ΣΚΑΪ – Δείτε το πρώτο teaser
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Bigpost.gr
Ακολουθήστε το Bigpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Κάνε Like στη σελίδα μας στο facebook