Πόσα αυγά μπορούμε να τρώμε την εβδομάδα;
Νέα αμερικανική μελέτη δεν θεωρεί επίφοβη την καθημερινή κατανάλωση των αυγών.
Οι συστάσεις που αφορούν την κατανάλωση αυγού διχάζονται εδώ και αρκετές δεκαετίες. Πάντως, μια νέα μελέτη, που δημοσιεύθηκε στο American Journal of Clinical Nutrition δείχνει ότι μπορούμε να τρώμε ένα αυγό κάθε μέρα χωρίς να χρειάζεται να ανησυχούμε για την υγεία της καρδιάς μας.
«Η μέτρια κατανάλωση αυγών, δηλαδή περίπου ένα την ημέρα για τους περισσότερους ανθρώπους, δεν αυξάνει τον κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων ή θνησιμότητας, ακόμα και σε άτομα με ιστορικό καρδιαγγειακών παθήσεων ή διαβήτη», υποστηρίζει η επικεφαλής συγγραφέας και ερευνήτρια στο Πανεπιστήμιο McMaster του Καναδά, Δρ. Mahshid Dehghan.
Επίσης, δε βρέθηκε κανένας συσχετισμός μεταξύ της κατανάλωσης αυγού και της χοληστερόλης ή άλλων παραγόντων κινδύνου.
Όπως, επεσήμανε ο επικεφαλής ερευνητής, Salim Yusuf, οι προηγούμενες μελέτες σχετικά με τα αυγά και την υγεία έχουν αναδείξει αντιφατικά αποτελέσματα, διότι οι περισσότερες ήταν σχετικά μικρές και δεν περιελάμβαναν άτομα από πολλές χώρες.
Ολες οι Ειδήσεις
- Η Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ σε μια ξεχωριστή καλοκαιρινή συναυλία στο Μουσείο Ακρόπολης | Παρασκευή 12 Ιουνίου 2026
- Η Αναστασία πήγε στη λαϊκή και πούλησε κεράσια – Δείτε το βίντεο
- Κατερίνα Λιόλιου: Όσα έγιναν στην απονομή για το πλατινένιο άλμπουμ της (βίντεο)
- Αίγιο – Διπλό έγκλημα στον Λόγγο: Ο δολοφόνος σκότωσε πρώτα τον γιο – H μάνα έδωσε μάχη για το παιδί και τον εαυτό της – Τι εξετάζουν οι αρχές
- Θεσσαλονίκη: Χειρουργός καταδικάστηκε σε 3 χρόνια φυλάκισης γιατί έκανε σε γυναίκα διπλή μαστεκτομή που δεν την χρειαζόταν
- Λαμπερά εγκαίνια για το νέο κατάστημα της Allwyn στο Σύνταγμα – Talk of the town το ολοήμερο party με χορηγούς τους ραδιοφωνικούς σταθμούς Pepper και Happy
- Σπουδαία μουσική βραδιά στα Ιωάννινα με την Ορχήστρα Σύγχρονης Μουσικής της ΕΡΤ
- MEGA Stories: «Ιστορίες του Εγκέλαδου – Πόσο έτοιμοι είμαστε;» – Πέμπτη 11 Ιουνίου στις 00:30
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Bigpost.gr
Ακολουθήστε το Bigpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Κάνε Like στη σελίδα μας στο facebook