Περίπου 2 ώρες κράτησε η απολογία ενώπιον του Εφέτη ανακριτή του δεύτερου σταθμάρχη του ΟΣΕ στη Λάρισα, που κατηγορείται κι αυτός για τη σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη με τους 57 νεκρούς.

Πρόκειται για τον έμπειρο σταθμάρχη της μοιραίας νύχτας που κατηγορείται πως έφυγε νωρίτερα και στην συνέχεια αλλοίωσε με μπλάνκο το έγγραφο των βαρδιών αλλάζοντας την ώρα της αποχώρησης του.

Ο έμπειρος σταθμάρχης έπρεπε να είναι στη θέση του μέχρι τις 23:00 αλλά έφυγε στις 22:10, για να πάρει σουβλάκια για το γιό του σύμφωνα με τα όσα διέρρευσαν τις προηγούμενες μέρες.

Μετά την απολογία του ο δεύτερος σταθμάρχης ελεύθερος με περιοριστικούς όρους και συγκεκριμένα την καταβολή εγγύησης 10.000 ευρώ, απαγόρευση εξόδου από τη χώρα και υποχρέωση εμφάνισης σε αστυνομικό τμήμα δύο φορές το μήνα.

Η πλευρά των τραυματιών υποστηρίζει πως πρέπει να πει και σε τι κατάσταση βρήκε τον μοιραίο σταθμάρχη, ο οποίος ήταν μόνος του στο σταθμό της Λάρισας και είναι ήδη προφυλακισμένος .

Ο Γιώργος Μπαρτζώκης, δικηγόρος τραυματία ανέφερε: «Το αλκοόμετρο 5 ώρες μετά τον είδε κόκκινο; Μύριζε;»
Χθες απολογήθηκε ο συμβασιούχος σταθμάρχης ο οποίος αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους.

«Η ψυχολογία μου δεν είναι καλή, είμαι συντετριμμένος για το δυστύχημα, λυπάμαι που τόσοι άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους . Έχω ένα βάρος, νιώθω όμως ανακουφισμένος, με την απόφαση των δικαστικών αρχών. Ήμουν ενισχυτικός δεν είχα τον πρώτο ρόλο στη διακίνηση των αμαξοστοιχιών», είπε μέσω του υπομνήματος του ο έμπειρος σταθμάρχης.

Ο 33χρονος που κατηγορείται ότι έφυγε νωρίτερα από το πόστο του το μοιραίο βράδυ, υποστήριξε ότι μπορεί στο βαρδιολόγιο, να εμφανίζεται ότι εργάζεται εννιά ώρες , στην πραγματικότητα όμως, μετά από προφορική συμφωνία, έφευγε στο οκτάωρο .

Η Σοφία Αποστολάκη, δικηγόρος του συμβασιούχου σταθμάρχη δήλωσε: « 2 φορές το μήνα θα εμφανίζεται και επίσης θα πληρώσει εγγύηση 10.00 ευρώ και απαγόρευση εξόδου από τη χωρά».

Ο συμβασιούχος σταθμάρχης υποστήριξε ότι, κατά τη διάρκεια της βάρδιας του στο σταθμαρχείο της Λάρισας, το μοιραίο βράδυ είχε επικουρικό ρόλο, και εκτελούσε εντολές του εμπειρότερου σταθμάρχη.

«Καθημερινά ερχόμουν με τρένο από το Βόλο , όπου είναι η κατοικία μου, στη Λάρισα και εργαζόμουν από τις 14:00 έως 22:00. Για την επιστροφή μου στο Βόλο , μετά το πέρας του οκτάωρου, επέβαινα επί της τελευταίας αμαξοστοιχίας για Βόλο περί ώρα 22:15-22:30», είπε στο απολογητικό του υπόμνημα ο συμβασιούχος σταθμάρχης.
Την πέμπτη αναμένεται να απολογηθεί ο επιθεωρητής εργασίας που έβγαζε τις βάρδιες.

Τι υποστήριξε στο υπόμνημα
Ο ίδιος σύμφωνα με πληροφορίες ισχυρίστηκε ότι το δυστύχημα δεν θα μπορούσε να αποφευχθεί ακόμα και αν είχε σχολάσει στις 23:00 όπως όφειλε. Και αυτό γιατί το τρένο έφτασε στον σταθμό της Λάρισας λίγα λεπτά μετά τις 23:00, γύρω στις 23:02.

Σχετικά με την διόρθωση με το μπλάνκο που υπήρχε στο βιβλίο παράδοσης – παραλαβής σημείωσε ότι είναι μία μουτζούρα.

Συγκεκριμένα ανάφερε: «Από αβλεψία μου είχα συμπληρώσει λαθεμένα την ώρα παράδοσης, την οποία και διόρθωσα στο σωστό κάνοντας όμως μουτζούρα, την οποία και διόρθωσα με διορθωτικό μπλάνκο χωρίς όμως να αλλάζει κάτι στο πραγματικό γεγονός».

«Είναι κάτι που συνηθίζεται στον δικό του τομέα», ανέφερε ο έμπειρος σταθμάρχης για την ώρα που έφυγε από την εργασία του.

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Bigpost.gr

Ακολουθήστε το Bigpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Κάνε Like στη σελίδα μας στο facebook