Ένα μεγάλο γιατί αιωρείται πάνω από την εθνική τραγωδία με τη σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη και συνέχεια νέα στοιχεία που καταδεικνύουν εγκληματικές αμέλειες βλέπουν το φώς της δημοσιότητας.

Ο ΣΚΑΪ αποκαλύπτει το πλάνο των βαρδιών του σταθμού Λαρίσης από το οποίο ήδη προκύπτουν κρίσιμα ερωτήματα, ως προς το πόσοι και ποιοι βρίσκονταν σε υπηρεσία από τη στιγμή που γύρισε το μοιραίο κλειδι έως την ώρα της φονικής σύγκρουσης στα Τέμπη.

Από το συγκεκριμένο έγγραφο προκύπτει ότι οι βάρδιες είναι οι εξής:


06.00 – 15.00
14.00 – 23.00
22.00 – 07.00
Τα ωράρια των βαρδιών «δείχνουν» πως όταν σχολάνε στις 14.00 το μεσημέρι οι δύο πρωινοί, έρχονται στις 15.00 το μεσημέρι οι 2 απογευματινοί, οι οποίοι θα έπρεπε να συμπίπτουν κατα μία ώρα με τον έναν βραδινό που πιάνει στις 22.00 το βράδυ. Δηλαδή 22.00 μέχρι 23.00 το βράδυ θα έπρεπε να βρίσκονται 3 σταθμάρχες στο σημείο.

Το στοιχείο αυτό είναι σημαντικό καθώς στις 22.10 πέρασε ο προαστιακός, δηλαδή την στιγμή που το «κλειδί» άλλαξε για να περάσει (ο προαστιακός).

Τα ερωτήματα που χρειάζονται απαντήσεις
• Πόσοι Σταθμάρχες ήταν παρόντες από 22:00 έως 23:00 (δηλαδή την ώρα που έγινε η αλλαγή του κλειδιού);

• Ποιος Σταθμάρχης έκανε την αλλαγή “κλειδιού” (όταν πέρασε ο προαστιακός) ;

• Ήταν και άλλοι παρόντες;

• Γιατί κανείς επί 58 λεπτά δεν επανέφερε το κλειδί πριν την αναχώρηση του Intercity;

Τι φέρεται να κατέθεσε ο σταθμάρχης που βρίσκεται προφυλακισμένος
Στην απολογια του, σύμφωνα με πληροφορίες, ο 59χρονος σταθμάρχης της Λάρισας φέρεται να ισχυρίστηκε πως:

«Όπως έχει ήδη αναφέρει ο επιθεωρητής είχε διορίσει για την συγκεκριμένη μέρα δύο σταθμάρχες με βάρδια μέχρι 11 βραδινή. Ο ανακριτής εάν ζητήσει αντίγραφο του φύλλου βάρδιας θα διαπιστώσει τον αριθμό των σταθμαρχών και το ωράριο που υπήρχε, το οποίο ήταν εννιάωρο».

«Οι δύο σταθμάρχες που ήταν στην προηγούμενη βάρδια γύρω στις 22:15 αποχώρησαν. Και έμεινα από τότε μόνος μου μέχρι και τις 11.04 που αναχώρησε το τρένο. “Από τις 11 παρά τέταρτο το δίκτυο φόρτωνε με κίνηση και ήμουν μόνος μου για να ελέγχω ολόκληρο το κεντρικό κομμάτι του σιδηροδρόμου», φέρεται να υποστήριξε ο σταθμάρχης.

Όσον αφορά το κλειδί, το οποίο ξέχασε να γυρίσει, φέρεται να υποστήριξε πως έχει “κενό μνήμης”, πως δεν μπορεί να θυμηθεί ακριβώς τι συνέβη.

«Θεωρώ σίγουρο πως γύρισα το κλειδί γιατί είναι μια μηχανική κίνηση που γίνεται αυτόματα. Έχω όμως κενό μνήμης για το κλειδί. Λόγω του φόρτου εργασίας μου, δυστυχώς δεν θυμάμαι να ξανακοίταξα αργότερα το συγκεκριμένο σημείο του πίνακα», φέρεται να ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Bigpost.gr

Ακολουθήστε το Bigpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Κάνε Like στη σελίδα μας στο facebook