Nέα στοιχεία για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε η σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη και τον κατηγορούμενο σταθμάρχη Λάρισας, έρχονται στο φώς.

Ο κατηγορούμενος σταθμάρχης, που έκανε μοιραία λάθη το βράδυ του δυστυχήματος στα Τέμπη, κλήθηκε να καλύψει τα ρεπό των παλιότερων σταθμαρχών Λάρισας για το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας.

Και μάλιστα το μοιραίο βράδυ της τραγωφίας  στις 28 Φεβρουαρίου ήταν βάρδια για 5η συνεχόμενη νύχτα.

Η εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος» φέρνει στο φως της δημοσιότητας το πρόγραμμα των βαριών του Μαρτίου στο Σταθμαρχείο Λάρισας, από το οποίο προκύπτει ότι ο κατηγορούμενος σταθμάρχης, που προφυλακίστηκε , για τουλάχιστον έναν μήνα, δεν θα έκανε άλλη βάρδια σε αυτόν τον σταθμό.

Για την ακρίβεια, δεν είχε ποτέ βάρδια τον Μάρτιο στον σταθμό της Λάρισας, αφού, βάσει των βαρδιών που είχαν αποφασιστεί, τον Μάρτιο θα είχε βάρδιες μόνο στον σταθμό του Παλαιοφαρσάλου.

Την 1η Μαρτίου θα έφευγε για τα Παλαιοφάρσαλα

Συγκεκριμένα σύμφωνα με το πρόγραμμα το οποίο είχε εκδοθεί πριν το δυστύχημα καθώς ετοιμάζεται γύρω στις 25 κάθε μήνα για τον επόμενο, ( σύμφωνα με το ρεπορταζ της εφημερίδας) ο Β.Σ. θα εργαζόταν όλο τον Μάρτιο στον σταθμό των Παλαιοφαρσάλων. Όπως φαίνεται στο φύλλο παρουσίας Σταθμαρχών Σταθμού Λάρισας – Μεζούρλου για τον μήνα Μάρτιο 2023 από την 1η έως τις 3 Μαρτίου θα ήταν σταθμάρχης στα ΠΛ (Παλαιοφάρσαλα) και από τις 4 έως τις 8 του μήνα θα έβγαινε σε ρεπό που σημειώνεται στον πίνακα ως ΑΝ (ανάπαυση). Από τις 9 έως τις 16 θα ήταν επίσης βάρδια στα Παλαιοφάρσαλα , 17 με 19 του μήνα είχε ρεπό και από τις 20 έως τις 31 Μαρτίου θα εργαζόταν ξανά στον ίδιο σταθμό των Παλαιοφαρσάλων.

Ήταν σε υπηρεσία για 5η συνεχή νύχτα
Την ίδια στιγμή, η «Καθημερινή» φέρνει στο φως της δημοσιότητας το πρόγραμμα των βαριών του Φεβρουαρίου στο Σταθμαρχείο Λάρισας.

Σύμφωνα με το «φύλλο παρουσίας σταθμαρχών στ. Λάρισας – Μεζούρλου, μήνας Φεβρουάριος 2023», ο κατηγορούμενος σταθμάρχης ήταν σε υπηρεσία για 5η συνεχή νύχτα στις 28 Φεβρουαρίου.

Όπως σημειώνει η εφημερίδα, αυτό σημαίνει ότι, από τις 24 Φεβρουαρίου μέχρι και νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου, που συνέβη το τρομερό δυστύχημα, ο κατηγορούμενος σταθμάρχης δούλευε κάθε νύχτα σε έναν σταθμό όπου εργαζόταν για μόλις πέντε ημέρες!

Επιπλέον, ο ίδιος είπε στην απολογία του ότι, με βάση τον κανονισμό της υπηρεσίας, εκείνη τη νύχτα και μέχρι τις 23:00 θα έπρεπε να είναι μαζί του στον χώρο και άλλοι συνάδελφοί του (στο πρόγραμμα των βαρδιών φαίνεται ότι μαζί του έπρεπε να είναι άλλος ένας συνάδελφός του). Ο κατηγορούμενος σταθμάρχης είπε ότι αφέθηκε μόνος του στον χώρο.

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Bigpost.gr

Ακολουθήστε το Bigpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Κάνε Like στη σελίδα μας στο facebook