Πολλά ερωτηματικά προκαλεί το αν ο 49χρονος ελαιοχρωματιστής διέπραξε χωρίς συνεργούς την μεγάλη κλοπή στην Εθνική Πινακοθήκη αρπάζοντας πίνακες ανεκτίμητης αξίας.

Πριν από λίγο ολοκληρώθηκε η απολογία του 49χρονου ελαιοχρωματιστή για την κλοπή των πινάκων από την Εθνική Πινακοθήκη και αμέσως μετά ανακριτής και εισαγγελέας αποφάσισαν την προφυλάκιση του.

Ο κατηγορούμενος, σύμφωνα με πληροφορίες, υποστήριξε ό,τι και προανακριτικά όταν και ομολόγησε την κινηματογραφική κλοπή στην Εθνική Πινακοθήκη και την αρπαγή των πινάκων του Πάμπλο Πικάσο ,του Πιέτ Μοντριάν και Γκουλιέλμο Κάτσια (Μονκάλβο), με το τελευταίο έργο τέχνης να ισχυρίζετια ότι το πέταξε στην …τουαλέτα του σπιτιού του!

Συγκεκριμένα, ο κατηγορούμενος φέρεται να ανέφερε ότι δεν είχε συνεργό, δεν είχε σκοπό να πουλήσει τους πίνακες τόσο στην Ελλάδα και όσο στο εξωτερικό και ότι δεν τους παρέδωσε γιατί οι αρχές θα έφταναν στα ίχνη του από τα αποτυπώματα επάνω στους πίνακες.

Οι κλεμμένοι πίνακες του Πικάσο και του Μοντριάν μπορεί να ανευρέθηκαν όμως ένα ακόμα έργο τέχνης, όχι. Πρόκειται για τον πίνακα «Ο άγιος Diego de Alcala σε έκσταση με την Αγία Τριάδα και σύμβολα του πάθους» του Γκουλιέλμο Κάτσια (Μονκάλβο)

Ο 49χρονος συλληφθείς για την κλοπή στην Εθνική Πινακοθήκη ισχυρίζεται ότι το κατέστρεψε. Συγκεκριμένα φέρεται να κατέθεσε ότι με αυτό σκούπισε το ματωμένο χέρι του κατά την προσπάθεια διαφυγής του και αργότερα να το πέταξε στη λεκάνη μιας τουαλέτας για να το εξαφανίσει.

Τον Σεπτέμβριο του 2019, όμως, ένα σχέδιο, πανομοιότυπο εμφανίστηκε στον ηλεκτρονικό κατάλογο οίκου δημοπρασιών στη Φλωρεντία με ειδικούς να τονίζουν ότι το σχέδιο που δημοπρατήθηκε είναι απίστευτα ίδιο, ενδεχομένως να είναι και το πρωτότυπο.

Ο κ. Στέλιος Γκαρίπης, συλλέκτης, δικηγόρος μίλησε στο Νίκο Ευαγγελάτο και την εκπομπή “Live News” για το τρίτο έργο που εκλάπη το οποίο και δεν βρήκαν οι αστυνομικές αρχές.

«Υπήρξε ένα δημοσίευμα από την εφημερίδα “Καθημερινή” επικοινώνησα με την κυρία Κασιμάτη για την δημοπράτηση στη Φλωρεντία του εν λόγω σχεδίου, εγώ δεν πείστηκα από την στάση της Εθνικής Πινακοθήκης που αποφάσισε να μην ασχοληθεί καθόλου.

Είμαι πεπεισμένος ότι ο πίνακας είναι το αυθεντικό σχέδιο και γι αυτό ζήτησα από την Εθνικής Πινακοθήκη νας μα δώσουν τα πρακτικά και να μας πουν που βασίζουν την άποψη τους ότι δεν είναι το ίδιο. Δεν απαντήθηκε ποτέ.Αποκλείω ότι το σχέδιο δεν ειναι αυθεντικό. Δεν είναι συμπτωματικό ότι το έργο αυτό δεν βρέθηκε.», ανέφερε.
«Θα είχε τιμή πώλησης πάνω από 100.0000 ευρώ δεδομένης της καλλιτεχνικής του αξίας. Από εκεί μπορούν να δοθούν όλες οι απαντήσεις αναφορικά στους συνεργούς, τους ηθικούς αυτουργούς, από εκεί θα φανούν όλα…» οι συνεργοί, οι ηθικοί αυτουργοί…», πρόσθεσε.

Είχε αποπειραθεί να πουλήσει τους πίνακες

Η επιστροφή των δύο από τα τρία έργα που κλάπηκαν το 2012 από την Εθνική Πινακοθήκη είναι το θέμα των ημερών. Πίσω από την κλοπή υπάρχει ένας άνθρωπος που σύμφωνα με την ομολογία του δεν έκλεψε τα έργα για να τα πουλήσει, αλλά ένας πραγματικά φιλότεχνος που τα πήρε από την αγάπη του για τη ζωγραφική.
Τα όσα είπε ο 49χρονος ελαιοχρωματιστής γεννούν πολλά ερωτηματικά και αμφιβολίες. Σύμφωνα με όσα είπε στο MEGA ο Ολλανδός ερευνητής έργων τέχνης Arthur Brand, ο 49χρονος επιχείρησε να πουλήσει τον Πικάσο στο εξωτερικό. Δείτε εδώ περισσότερα

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Bigpost.gr

Ακολουθήστε το Bigpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Κάνε Like στη σελίδα μας στο facebook