Δέσποινα Βανδή: Έκανε reunion με τους συμμαθητές της από το Λύκειο
Η φωτογραφία που δημοσίευσε στα social media
Η Δέσποινα Βανδή έκανε reunion με τους συμμαθητές της από το Λύκειο και θέλησε να μοιραστεί μια φωτογραφία με τους διαδικτυακούς της ακόλουθους στα social media.
Πιο συγκεκριμένα, η γνωστή τραγουδίστρια ανάρτησε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram ένα στιγμιότυπο, στο οποίο ποζάρει μαζί με τους συμμαθητές της.
Στη λεζάντα της ανάρτησής της η Δέσποινα Βανδή έγραψε: «Reunion. 3ο Λύκειο Καβάλας. Πόσες αναμνήσεις…και άλλα τόσα συναισθήματα».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ολες οι Ειδήσεις
Ειδήσεις
Top Stories
- «Στην αγκαλιά του Φάνη»: Καλεσμένοι ο Γιώργος Αλκαίος και η Άννα Μαρία Βέλλη
- Τσίπρας: Ο ΣΥΡΙΖΑ έκλεισε τον κύκλο του, αν θέλουν να έρθουν να παραιτηθούν, αλλά δεν υπάρχουν ρεζερβέ θέσεις (βίντεο)
- Βενεζουέλα: Πάνω από 30.000 οι αγνοούμενοι μετά τους σεισμούς 7,5 και 7,2 Ρίχτερ – Εκατοντάδες κτήρια κατέρρευσαν – Μάχη με το χρόνο δίνουν οι διασώστες (βίντεο)
- Ο πρόεδρος της ΕΡΤ εξελέγη ομόφωνα μέλος του Executive Board της EBU
- «Πάντα κρατάω μαχαίρι, δεν το είχα για εκείνη» λέει ο 90χρονος που αποπειράθηκε να μπει στο δωμάτιο όπου νοσηλεύεται η Μάρω Κοντού (βίντεο)
- Η Σταματίνα Τσιμτσιλή έκλεισε 15 χρόνια γάμου με τον Θέμη Σοφό: «Μαζί στα εύκολα και στα δύσκολα»
- Αθηνά Οικονομάκου: Με τον Μπρούνο Τσερέλα και τα παιδιά της στην Πάρο πριν από τον γάμο – Οι πρώτες φωτογραφίες
- Δημήτρης Αλεξάνδρου: Ο γιος του, Πάρης, του ανακοίνωσε ότι θα …παντρευτεί – Επικό βίντεο
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Bigpost.gr
Ακολουθήστε το Bigpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Κάνε Like στη σελίδα μας στο facebook