Σκρέκας: Πρόστιμα 670.000 ευρώ σε δύο εισπρακτικές για προσβλητικές και παράνομες συμπεριφορές

«Οι παραβιάσεις της νομοθεσίας και οι απαράδεκτες συμπεριφορές δεν γίνονται αποδεκτές», δήώσε ο Κώστας Σκρέκας.
Δύο διοικητικά πρόστιμα συνολικού ύψους €670.000 σε ισάριθμες Εταιρείες Διαχείρισης Απαιτήσεων από Δάνεια και Πιστώσεις επέβαλε το Υπουργείο Ανάπτυξης σε εφαρμογή του άρθρου 13α του ν. 2251/1994. Ειδικότερα:
1.doValueGreece – Ανώνυμη Εταιρεία Διαχείρισης Απαιτήσεων από Δάνεια και Πιστώσεις (A.E.Δ.Α.Δ.Π.): Η Γενική Διεύθυνση Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου του Υπουργείου Ανάπτυξης επέβαλε διοικητικό πρόστιμο συνολικού ύψους €435.000στη συγκεκριμένη εταιρεία επειδή:
α) Προέβη σε επαναλαμβανόμενες οχλήσεις για ενημέρωση οφειλετών περί ύπαρξης ληξιπρόθεσμων οφειλών οι οποίες είχαν υποβληθεί σε ρύθμιση που τηρούταν χωρίς, όμως, να έχει προηγηθεί η απαιτούμενη εκ μέρους της εταιρείας επιβεβαίωση αυτών (πρόστιμο ύψους €385.000) και
β) Προέβη σε αθέμιτη πρακτική επιδεικνύοντας προσβλητική συμπεριφορά με χρήση καταφανώς προσβλητικών εκφράσεων εναντίον οφειλέτη κατά την ενημέρωσή του περί ύπαρξης ληξιπρόθεσμης οφειλής (πρόστιμο ύψους €55.000).
- CepalHellas Ανώνυμη Εταιρεία Διαχείρισης Απαιτήσεων από Δάνεια και Πιστώσεις (A.E.Δ.Α.Δ.Π.):Η Γενική Διεύθυνση Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου του Υπουργείου Ανάπτυξης επέβαλε διοικητικό πρόστιμο συνολικού ύψους €235.000στη συγκεκριμένη εταιρεία επειδή:
α) Προέβη σε επαναλαμβανόμενες οχλήσεις οφειλέτη περί ύπαρξης ληξιπρόθεσμης οφειλής χωρίς να έχει προηγηθεί η απαιτούμενη εκ μέρους της εταιρείας επιβεβαίωση αυτής καθώς και σε ενέργειες αναγκαστικής εκτέλεσης με έκδοση διαταγής πληρωμής κατά του οφειλέτη, παρά το γεγονός ότι η οφειλή είχε υποβληθεί σε ρύθμιση βάσει δικαστικής απόφασης στο πλαίσιο του ν.3869/2010 και τηρούνταν απαρέγκλιτα και
β) Προέβη σε αναθέσεις εντολών σε Εταιρείες Ενημέρωσης Οφειλετών για ενημέρωση των οφειλετών για ληξιπρόθεσμες οφειλές τους οι οποίες είχαν υποβληθεί σε δικαστική ρύθμιση και τηρούνταν απαρέγκλιτα.
Το καταναλωτικό κοινό μπορεί να ενημερώνεται για θέματα που αφορούν την προστασία του καταναλωτή στην γραμμή 1520 καθώς και να υποβάλλει καταγγελίες για παραβάσεις της καταναλωτικής νομοθεσίας στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://kataggelies.mindev.gov.gr/ .
Ο Υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Η παραβίαση της νομοθεσίας και οι απαράδεκτες συμπεριφορές από τις εισπρακτικές εταιρείες δεν γίνονται αποδεκτές. Οι εταιρείες πρέπει να σέβονται τους πολίτες και να τηρούν τη νομοθεσία που ρυθμίζει τη λειτουργία τους. Το Υπουργείο Ανάπτυξης θα συνεχίσει τους εντατικούς ελέγχους».
Ολες οι Ειδήσεις
- Λεβαδειακός – Κηφισιά 3-2: Νίκη με φοβερή ανατροπή για τους Βοιωτούς στην πρεμιέρα της Super League
- Ολυμπία Ντε Γκρες: Έγινε νονά – Βάπτισε τον γιο του Ρόμπερτ Μαξιμιλιανού και της Άννας Γκετί
- Δικηγόρος Μαζωνάκη: Η αδελφή του η Βάσω ενορχήστρωσε τον εγκλεισμό του στο Ψυχιατρείο – Έρχονται μηνύσεις (βίντεο)
- Αλεξάνδρα Νίκα: Nέες φωτογραφίες από την δεξίωση του γάμου της με τον Κωνσταντίνο Αργυρό
- Bόλος: «Έχασα το μυαλό μου όταν μου είπε ότι το παιδί που έχασε δεν ήταν δικό μου», είπε ο 40χρονος για τη δολοφονία της συζύγου του
- Από σήμερα στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Open με την Εύα Αντωνοπούλου
- Η οικογένεια του Γιώργου Μαζωνάκη για τον εγκλεισμό του στο Ψυχιατρείο: «Η μόνη αμέτοχη είναι η αδελφή του Βάσω»
- Η «ακτινογραφία» του νέου εργασιακού νομοσχεδίου σε 17 ερωταπαντήσεις – Τι ισχύει για ωράριο, προσλήψεις και άδειες
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Bigpost.gr
Ακολουθήστε το Bigpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Κάνε Like στη σελίδα μας στο facebook