Έντονα υποτονική – παρά και το δριμύ ψύχος που επικράτησε μετά τα μέσα Ιανουαρίου – η κίνηση στην αγορά του πετρελαίου θέρμανσης.

Η κατάσταση προβληματίζει ιδιαίτερα τις εταιρείες εμπορίας πετρελαιοειδών που μετά την καθίζηση εδώ και 10 μήνες από την έναρξη της πανδημίας στα καύσιμα των οχημάτων (κυρίως του υγραερίου και του diesel κίνησης) βλέπουν και το 2021 να ξεκινάει λίαν δυσοίωνα, σε έναν κλάδο με δεκάδες χιλιάδες εργαζομένους κυρίως στα πάνω από 6.000 πρατήρια καυσίμων.

Ο θερμός Νοέμβριος και Δεκέμβριος αλλά και η πρωτόγνωρη  παράταση στην προμήθεια του πετρελαίου θέρμανσης πέρυσι έως τον Ιούνιο, δεν είναι οι βασικοί  λόγοι  της  τωρινής καθίζησης στο diesel θέρμανσης, παρότι η τιμή  ήταν τότε  ιδιαίτερα χαμηλή -πέριξ των 0,78- 0,80 ευρώ ανά λίτρο – αφού μόνο οι έχοντες είχαν την δυνατότητα  και  την ψυχολογία στην αρχή του θέρους να στοκάρουν μεγάλες ποσότητες.

Εντυπωσιακό της δυσκολίας που αντιμετωπίζουν σήμερα  τα νοικοκυριά είναι, οτι έχουν αυξηθεί οι πωλήσεις καυσόξυλων όχι μόνο στις ορεινές και ημιορεινές περιοχές της Ελλάδας αλλά ακόμα και στα πλούσια βόρεια προάστια της Αθήνας.

Οπως χαρακτηριστικά ανέφερε ένας από τους μεγαλύτερους διαχειριστές μεγάλου  πρατηρίων καυσίμων στο Bigpost, ο κόσμος της Κηφισιάς και της Εκάλης αγοράζει σε μεγάλες ποσότητες  από το πρατήριο  του δαδιά και  συσκευασμένα ξύλα,   παρ’ όλη  την  φημολογία  για πιθανές αναπνευστικές  παρενέργειες από την καύση στα τζάκια.

Να σημειώσουμε  δε  και όσον αφορά στα κρατικά έσοδα, ότι στον προϋπολογισμό υπάρχουν προβλέψεις -κυρίως για το πρώτο τρίμηνο του 21- για φορολογικά έσοδα που προέρχονται από την κατανάλωση του πετρελαίου θέρμανσης.

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Bigpost.gr

Ακολουθήστε το Bigpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Κάνε Like στη σελίδα μας στο facebook