Μάγεψε το κοινό η συναυλία της Εθνικής Συμφωνικής Ορχήστρας της ΕΡΤ, με τον Λεωνίδα Καβάκο και τον Ηλία Λιβιεράτο, για την Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής
Ο εμβληματικός χώρος του Ηρωδείου ήταν κατάμεστος, καθώς πλήθος κόσμου θέλησε να απολαύσει το σπουδαίο καλλιτεχνικό γεγονός.