Το 96% των Ελλήνων χρησιμοποιεί ο Ίντερνετ με τους χρήστες να είναι από 13 – 74 ετών.

Η χρήση του Ίντερνετ αυξήθηκε κατακόρυφα σε νέους αλλά και μεγαλύτερες ηλικίες εν μέσω πανδημίας.

Τη χρονιά της πανδημίας μπήκαν στο «παιχνίδι» του Ίντερνετ εκτός από τους νέους και ηλικίες άνω των 70 ετών, σύμφωνα με την τελευταία δειγματοληπτική έρευνα «Focus on Tech Life Tips» της Focus Bari.

Κάθε χρόνος που περνάει, η σχέση των Ελλήνων και των Ελληνίδων με την τεχνολογία παρουσιάζει συνεχή άνοδο σε όλους τους σημαντικούς δείκτες: Πρόσβαση στο διαδίκτυο, χρόνος online, συσκευές, συμμετοχή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ηλεκτρονικό εμπόριο, χρήση φορητών συσκευών.

Η χρονιά της πανδημίας επιτάχυνε αυτή την τάση με κατακόρυφους ρυθμούς, βάζοντας «στο παιχνίδι» ακόμα και τις μεγαλύτερες ηλικίες, σύμφωνα με την τελευταία δειγματοληπτική έρευνα «Focus on Tech Life Tips» της Focus Bari.
Αναλυτικότερα, σύμφωνα με την έρευνα σε αντιπροσωπευτικό πανελλαδικό δείγμα 10.000 ατόμων 13-74 ετών:
• – H χρήση Ίντερνετ έχει φτάσει στο 96% των Ελλήνων 13-74 ετών. Βρίσκεται σχεδόν στο 90% στις ηλικίες 55-64 ετών, ενώ έχει πια ξεπεράσει το 70% στις ηλικίες 65-74.

• – Το 91% των παιδιών ηλικίας 5 έως 12 ετών χρησιμοποιούν το διαδίκτυο και στην ηλικία 10-12 ετών σχεδόν όλα τα παιδιά είναι online (97%).

• – Όταν κάποιος ξεκινήσει να χρησιμοποιεί το Ίντερνετ, πολύ σύντομα γίνεται καθημερινός χρήσης, γι’ αυτό και από το 96% των χρηστών το 92% δηλώνει ότι βρίσκεται στο διαδίκτυο κάθε μέρα.

• – Επίσης, όταν κάποιος μπει στον διαδικτυακό κόσμο, ανακαλύπτει τις ωφέλειες και τις ευκολίες του, γι’ αυτό οι εννέα στους δέκα Έλληνες-Ελληνίδες (90%) έχουν το δικό τους «έξυπνο» κινητό τηλέφωνο (smartphone), έτσι ώστε να μπαίνουν στο διαδίκτυο ανά πάσα στιγμή και από οποιοδήποτε χώρο (στις αρχές του 2019 το ποσοστό ήταν 82%). Το 87% του ελληνικού κοινού χρησιμοποιεί πια το διαδίκτυο μέσω κινητού τηλεφώνου και το 81% καθημερινά.

• – Οι οκτώ στους δέκα (78%) έχουν τουλάχιστον ένα προφίλ σε κοινωνικά δίκτυα, ενώ το 72% δηλώνουν καθημερινοί χρήστες των social media.

• – Σχεδόν επτά στους δέκα (το 68%) -κυρίως στις ηλικίες 18 έως 54 ετών έχουν κάνει τουλάχιστον μία διαδικτυακή αγορά μέσα στο τελευταίο εξάμηνο (έναντι 52% στις αρχές του 2019).

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Bigpost.gr

Ακολουθήστε το Bigpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις