Την επέκταση της μεθόδου πωλήσεων με ραντεβού εντός καταστήματος, σε περισσότερες εμπορικές δραστηριότητες και επιχειρηματικές περιοχές, προτείνει ο πρόεδρος του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Αττικής (ΠΕΣΑ), Βασίλης Κορκίδης.

Το έργο «ΓΕΩΒΑΣΗ ΑΤΤΙΚΗΣ: Η εξέλιξη του λιανικού εμπορίου – Οργανωτική – Λειτουργική αναδιάρθρωση και χωροκοινωνικές επιπτώσεις», υλοποιήθηκε στον τομέα Γεωγραφίας και Περιφερειακού Σχεδιασμού του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και χρηματοδοτήθηκε από το Ινστιτούτο Μικρομεσαίων της ΕΣΕΕ. Τα στοιχεία είναι των επιμελητηρίων της Αττικής και των εγγραφών-διαγραφών εμπορικών επιχειρήσεων από το ΓΕ.Μ.Η.

Όπως σημειώνεται στην επιστολή, «με γνώμονα ότι, σε μία τόσο κρίσιμη χρονική συγκυρία για το εμπόριο, κάθε διαθέσιμο εργαλείο και πρωτοβουλία πιστεύουμε πως θα πρέπει να αξιοποιηθεί κατά το πλείστο δυνατό, παρακαλούμε όπως εξετάσετε το ενδεχόμενο επέκτασης του “click inside” και σε άλλες δραστηριότητες εντός και εκτός οικιστικών περιοχών της Αττικής και, κυρίως, σε κεντρικούς οδικούς άξονες, όπου συνήθως οι καταναλωτές τις επισκέπτονται με Ι.Χ. και δεν δημιουργείται συνωστισμός».

Η σχετική μελέτη της Οικονομικής Γεωγραφίας της Περιφέρειας Αττικής αποτυπώνει σε χάρτες τα σημεία συγκέντρωσης του λιανικού εμπορίου και τεκμηριώνει επιστημονικά τη δυνατότητα επέκτασης της μεθόδου πωλήσεων με ραντεβού εντός καταστήματος σε περισσότερες δραστηριότητες και σε περιοχές, που όμως δε δημιουργούν κινδύνους συνωστισμού και διασποράς της πανδημίας. Τα στοιχεία, όπως εκτιμά το ΠΕΣΑ, μπορούν να ληφθούν υπόψη από την επιτροπή των ειδικών, να αξιολογηθούν και να συνεκτιμηθούν με τους υγειονομικούς χάρτες.

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Bigpost.gr

Ακολουθήστε το Bigpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Κάνε Like στη σελίδα μας στο facebook