Στάθης Σχίζας – Αλεξάνδρα Παναγιώταρου: Το πρώτο φιλί μετά από 4,5 μήνες στο Survivor
Η Αλεξάνδρα Παναγιώταρου βρέθηκε φυσικά στο Γαλάτσι για να στηρίξει τον σύντροφό της και φιναλίστ του Survivor, ο οποίος την εντόπισε αμέσως μέσα στο πλήθος.
Η Αλεξάνδρα Παναγιώταρου βρέθηκε φυσικά στο Γαλάτσι για να στηρίξει τον σύντροφό της και φιναλίστ του Survivor, ο οποίος την εντόπισε αμέσως μέσα στο πλήθος.
Η εξομολόγηση στην οποία προχώρησε ο Άρης Σοϊλέδης, έκανε τους πάντες να λυγίσουν.