ΓΑΣΤΡΕΝΤΕΡΙΤΙΔΑ

Σε καραντίνα το νοσοκομείο «Αττικόν» μετά από έξαρση γαστρεντερίδας – Η ανακοίνωση των εργαζομένων
Κοινωνία |

Σε καραντίνα το νοσοκομείο «Αττικόν» μετά από έξαρση γαστρεντερίδας – Η ανακοίνωση των εργαζομένων

«Πώς θα σταματήσει όταν οι ασθενείς είναι σε ράντζα και δεν έχουν ούτε τουαλέτα;», αναφέρει το Σωμαείο των εργαζομένων του νοσοκομείου που ζητά τη λήψη σειρά μέτρων . Για 53 ύποπτα κρούσματα γαστρεντερίτιδας σε προσωπικό και ασθενείς,κάνει λόγο ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ