Παγώνη: «Ας ανοίξουν την εστίαση σε εξωτερικούς χώρους για να σταματήσουν οι επισκέψεις σε σπίτια» (video)
Μέσα σε 24 ώρες άλλη μία κλινική του νοσοκομείου «Γεννηματάς» μετατράπηκε σε covid, όπως αποκάλυψε η πρόεδρος των Νοσοκομειακών Γιατρών, Ματίνα Παγώνη.