Κοινωνία

Έμποροι Θεσσαλονίκης: Σε έξαλλη κατάσταση από το «μπλόκο» έστειλαν επιστολή στον πρωθυπουργό
Κοινωνία |

Έμποροι Θεσσαλονίκης: Σε έξαλλη κατάσταση από το «μπλόκο» έστειλαν επιστολή στον πρωθυπουργό

Κλειστά θα παραμείνουν από την Δευτέρα μετά τα τελευταία επιδημιολογικά δεδομένα τα καταστήματα σε Θεσσαλονίκη, Αχαΐα και της Κοζάνη μετά από εισήγηση λοιμωξιολόγων