Θεσσαλονίκη: Έσβησαν το “ΆΛΚΗ ΖΕΙΣ” κι έγραψαν “ΠΑΟΚΑΡΑ” (VIDEO)
Άγνωστοι – πιθανότατα οπαδοί του “Δικεφάλου” – δε δίστασαν να σβήσουν με μαύρη μπογιά το “Άλκη ζεις”, που είχε γραφτεί με μεγάλα κίτρινα γράμματα σε τοίχο επί της οδού Δελφών τις προηγούμενες ημέρες στη μνήμη του παιδιού και να γράψουν από επάνω “ΠΑΟΚΑΡΑ ΑΜΠ”.